Többet kütyüznek, mint alszanak a britek
A britek több időt töltenek tévézéssel, okostelefonokkal, táblagépekkel és rádióhallgatással, mint alvással - derítette ki a brit kommunikációs üzletágat szabályzó Ofcom felmérése.
A szakértők a növekedést azzal magyarázzák, hogy az okostelefonok és táblagépek gyors terjedésével a tömegkommunikációs csatornák még könnyebben elérhetővé váltak.
Az új technológiáknak köszönhetően a munkahelyi feladatok egyre jobban betolakodnak az emberek magánéletébe. Az Ofcom felmérése szerint 10 emberből 6 végez a munkájával kapcsolatos teendőket a munkahelyen kívül, 10 százalék pedig még az ágyból is küld munkával kapcsolatos e-maileket és szöveges üzeneteket.
Eközben a britek a munkahelyükön is olvasnak és küldenek privát e-mail üzeneteket, valamint 5-ból 1 brit vásárol magáncéllal az internetről munkaidőben.
A tévézés még mindig a legnépszerűbb elfoglaltság, egy felnőtt átlagosan 3 órát nézi a televíziót naponta.
A felmérés szerint jellemzően a 14-15 éves korosztály mozog leginkább otthonosan a digitális technológiák világában, míg egy 6 éves ugyanolyan digitális felhasználói tudással rendelkezik mint egy átlag 45 éves.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre többen utaznak telekocsival nyaralni
- Okostelefonnal fejtették meg a boldogság titkát
- "Megmért én" - az egyik legfontosabb veszélyforrás a helymeghatározás
- Újabb körben tisztítják meg a káros információktól a kínai csevegőprogramokat
- A természet csendje: kütyümegőrzőt nyitott egy angol nemzeti park
- Egy kis videojáték segíti a gyerekek beilleszkedését
- Leginkább ismerősökkel tartunk kapcsolatot a közösségi oldalakon
- Sikerült megfélemlítenie a közösségi oldalak használóit Kínának
- Vandalizmus miatt megtiltották a Wikipedia szerkesztését az amerikai képviselőház gépeiről
- A magyarok harmada vásárol csak a neten
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.