A tantermen kívüli médiaoktatáshoz nyújt segítséget az NMHH Médiaszertár csoportja
Az NMHH a járványhelyzethez alkalmazkodva szünetelteti a személyes ügyfélszolgálatot, valamint a Bűvösvölgyekben zajló foglalkozásokat. A hatóság ma elindította ugyanakkor a Médiaszertár nevű Facebook-csoportját, amely interaktívan segíti a médiaértést oktató pedagógusokat.
A hétfőtől országosan bevezetett tantermen kívüli, digitális oktatási rendhez alkalmazkodva március 16-tól a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Bűvösvölgy Médiaértés-oktató Központjai, Budapesten és Debrecenben is határozatlan időre felfüggesztik a diákcsoportok fogadását. A tanév hátralévő hónapjaira regisztrált iskolákkal közvetlenül egyeztetnek arról, hogy foglalásaikat hogyan érvényesíthetik a későbbiekben.
A tantermen kívüli oktatási időszakban a médiaoktatásban érintett pedagógusokat a ma elindult Médiaszertár nevű zárt Facebook-csoportba várják, ahol segédanyagokkal, tanácsokkal segítik a munkájukat és felületet nyitni nekik a szakmai egyeztetéshez.
Szintén március 16-tól az NMHH ügyfélszolgálata csak online és telefonon üzemel, a személyes félfogadás szünetel.
Kapcsolódó cikkek
- Médiatanács: Nyolcszáz millió forint rádió- és tévéműsorok készítésére
- Új tagok a Közszolgálati Testületben
- A bosszúpornótól a virtuális valóságig: elindult a Gyerekaneten.hu
- A Való Világ miatt büntetett a Médiatanács
- NMHH Médiatanács: közel 75 millió forintból készíthet műsorokat huszonöt helyi és körzeti rádió
- Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve
- Médiatanács: 166 millió forint támogatás közösségi rádiók és televíziók rezsiköltségeire
- Szülőknek szóló weboldalt készít az NMHH a biztonságosabb internetezés támogatására
- Vidéki kereskedelmi rádiós pályázatokat hirdetett a Médiatanács
- A három legnépszerűbb rádiót négymillió ember hallgatja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.