A Való Világ miatt büntetett a Médiatanács
Új eljárásban, közel tizenkét millió forintra bírságolta az RTL Klub szolgáltatóját a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa legutóbbi ülésén, mert a csatorna alacsonyabb korhatári kategóriába sorolta és emiatt rossz idősávban tette közzé a Való Világ 4.-et és annak előzeteseit még 2011-ben. A testület döntése alapján ideiglenesen tovább szólhat a székesfehérvári Vörösmarty Rádió.
A testület közel tizenkét millió forintos bírságot rótt ki az RTL Klub szolgáltatójára, amiért 2011 januárjában a ValóVilág 4. és a hozzá kapcsolódó Neked Való műsorokat 13 alkalommal, ezek előzeteseit pedig 82 esetben rossz időpontban és helytelen korhatári besorolással tette közzé. A műsorok kizárólag 16-os karikával kerülhettek volna adásba, és azokat, valamint előzeteseiket este 21 és hajnali 5 óra között lehetett volna sugározni, mivel a bennük megjelenő, szexualitásra utaló képsorok kedvezőtlenül befolyásolhatták a 16 éven aluli korosztályok személyiségfejlődését. Új eljárás lefolytatására azért volt szükség, mert a korábbi döntés bírósági felülvizsgálata során a bíróság a jogsértések számának megállapításánál eltért a médiatanácsi határozattól. A Médiatanács a bírságok kiszabásakor minden esetben a fokozatosság és az arányosság elve alapján, az ügyek összes körülményét figyelembe véve állapítja meg a jogkövetkezmények adott formáját, mértékét.
Harminc napra szóló ideiglenes hatósági szerződés megkötéséről döntött a testület a Székesfehérvár Városgondnoksága Kft.-vel, így a helyi vételkörzetű Székesfehérvár 99,2 MHz-es frekvencián, kereskedelmi jelleggel március 25. és április 23. között is hallható majd a Vörösmarty Rádió adása. A frekvencia új, közösségi jellegű használatra kiírt pályázati eljárása január közepén kezdődött meg.
A Médiatanács heti üléseinek teljes napirendje megtalálható a testület honlapján, ahogy az ülésekről készült jegyzőkönyvek, illetve valamennyi határozat is – a legfrissebbek a szükséges hitelesítési és adminisztrációs átfutási idő után lesznek nyilvánosak.
Kapcsolódó cikkek
- NMHH Médiatanács: közel 75 millió forintból készíthet műsorokat huszonöt helyi és körzeti rádió
- Médiatanács: 166 millió forint támogatás közösségi rádiók és televíziók rezsiköltségeire
- Vidéki kereskedelmi rádiós pályázatokat hirdetett a Médiatanács
- Három vidéki rádiós frekvenciára lehet pályázni
- További öt évig szólhat a debreceni Magyar Katolikus Rádió
- Tovább szólhat a debreceni Campus Rádió
- NMHH Médiatanács: Harminchat televízió és rádió jutott összesen 146,5 millió forintos műsor- és műszaki támogatáshoz
- Médiatanács: tovább szólhat a baranyai Rádió 1
- NMHH Médiatanács: 76 millió forint rádiós műsorok készítésére
- NMHH: A műsorok 99,9 százaléka akadálymentes
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.