November 15-ig várják a pályázatokat a Sportmarketing Díjra!
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata idén egy hiánypótló kezdeményezést indított útjára hazánkban. Kihirdette az első, magyar Sportmarketing Díjat, melyre november 15-ig várják a pályázatokat.
A kihirdetésre került Sportmarketing Díj kiváló felületet és alkalmat ad arra, hogy a legjobb hazai sportmarketing együttműködések megmérettessék magukat. A Sportmarketing díjra 2019. november 15-ig lehet beadni a pályázatokat, a 2018. január 1. és 2019. október 31. között megvalósult sportmarketing kampányokkal és együttműködésekkel.
Ön már kiválasztotta melyik kategóriában indul?
Az MMSZ Sportmarketing Díj Kategóriái
A legértékesebb sportoló és sportcsapat (nem nevezhető)
Az MMSZ Sportmarketing Tagozata és a Neticle online médiafigyelő- és médiaelemző, mint független értékelő cég segítségével online és social media monitoring alapján meghatározza, hogy az elmúlt évben mely sportolók és sportcsapatok rendelkeztek a legnagyobb médiaértékkel. Ez alapján egy – egy TOP 10-es listát állítanak össze mindkét kategóriában. Az értékelés egy 100 pontos listán meghatározott módszertan szerint történik. A módszertan transzparens és mindenki számára megismerhető.
A legjobb sportszponzoráció
Sportcsapat, sportegyesület, sportszövetség (szervezet), vagy sportoló és a szponzoráló cég között megvalósult közös marketing tevékenységének a bemutatása.
A leginnovatívabb sportmarketing-együttműködés
Egyedi, izgalmas, innovatív megoldásokkal megjelenő közös kommunikációs és marketing aktivitás a sportoló és a szponzoráló cég között.
A legjobb integrált sportmarketing-együttműködés
A sportoló / sportcsapat és a szponzoráló cég közötti együttműködésben létrejövő a PR, esemény és a sportmarketing kommunikáció bármilyen egyéb elemét integrált módon használó, több médiafelületen megjelenő kampány.
A legjobb sportesemény-szponzoráció
Valamely sportesemény támogatásán keresztül a szponzoráló cég és az esemény hírnevének javítását szolgáló közös marketing tevékenység, együttműködés, aktivitás bemutatása.
Akár az ön sportmarketing kampánya is képviselheti hazánkat a rangos Best of Europe Díjon!
A Tagozat az ESA (Európai Szponzorációs Szövetség) nemzetközi sztenderdjeinek alkalmazása révén egy olyan visszajelzést, és egyben felületet kíván biztosítani a magyar sportmarketing piacnak, amely a nemzetközi színtéren is megállja a helyét. A négy fő kategória közül a három ESA kvalifikációs kategória győztesei közül, meghívásos alapon kerül ki az az egy legjobb pályázat, aminek lehetősége lesz a “Best of Europe Díjon”, hazánkat képviselve, a nemzetközi színterén is megmérettetni magát.
A magyar Sportmarketing Díj keretén belül minden kategóriában kihirdetésre kerül shortlist a legjobb pályamunkákból. A zsűri, 12 fős nemzetközi és hazai marketing szakemberekből álló grémium, akik értékelik majd a pályaműveket, pontozásuknak megfelelően lesz bronz, ezüst és arany díjas.
Kapcsolódó cikkek
- Médiatanács-bírságok helytelen korhatár-besorolás miatt
- Kiderül, kik készítették az év legjobb marketing megoldásait
- Újra lehet pályázni az Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Versenyre
- Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!
- Idén is elindult a Digitális Esély pályázat!
- Hosszabbít ‘Az Év Honlapja’ pályázat
- Ismét bírságolt a Médiatanács
- A Z-generáció kezében a zöldebb jövő
- Immár ötödik éve hirdeti meg az ABB egyetemi női mentorprogramját
- Médiatanács: véleményezhetők két városi rádiós frekvencia pályázati felhívásának tervezetei
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bevállalós ötletekkel versenyeznek a Megoldások a holnapért döntősei
Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a csapatok elképzelésük prototípusát alkothatják meg és tesztelhetik működését a mentorok közreműködésével. A diákok a szakértők segítségével készülnek a végső, májusi megmérettetésre, ahol a három legjobb csapat összesen 6 millió forint összértékű Samsung készülékkel bővítheti egyéni és oktatási intézménye eszközparkját.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.
Női szakemberekkel mutat példát a fiataloknak az IVSZ és a WiTH
Március 20-án délután második alkalommal adták át az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH) együttműködésében meghirdetett 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén pályázat díjait. A BME Villamosmérnöki és Informatikai Karán megrendezett gálán négy kategóriában hirdettek nyertest, továbbá a szakmai zsűri egy olyan különdíjat is átadott, amellyel minden évben egy, a szakterületén kiemelkedően teljesítő pedagógus munkáját ismerik el.
Napelemes pályázat: ezek az akkumulátorok legnagyobb buktatói
Senki nincs még elkésve, aki igényelni szeretné a napelemekből és energiatárolóból álló rendszerekre kiírt Napenergia Plusz Program vissza nem térítendő támogatását, de elővigyázatosnak kell lenni. Házi Ádám, a Wagner Solar Hungária Kft. fejlesztési igazgatója felhívta rá a figyelmet, hogy nem minden akkumulátor tudja működtetni a rendszert áramszünet esetén, de arra is ügyelni kell, hogy a telepített eszközök kompatibilisek legyenek egymással. A szakértő szerint érdemes olyan kivitelezővel együtt dolgozni, aki a pályázat megvalósítása után is a rendelkezésünkre áll.