Okoscímkék adnak információt az okoseszközökről
Elektronikus polccímke pilotot indított a Laurel Bangkokban, Thaiföld egyik vezető telekommunikációs vállalatcsoportjánál.
Magyar cég kiforrott megoldására alapozza készlet- és raktárinformációs folyamatait a True Corporation. A vállalat Thaiföld egyik vezető telekommunikációs konglomerátuma, amely irányítást gyakorol az ország legnagyobb kábeltévé-szolgáltatója, a TrueVisions, valamint a legnagyobb mobilszolgáltatója, a TrueMove H felett. Szolgáltatásai mellett mobilkészülékeket, okostelefonokat, set-top boxokat és tableteket, valamint ezekhez tartozékok arzenálját forgalmazza. A vállalat korábban az Orange leányvállalata volt, jelenleg a Vodafone Group plc. egyik meghatározó partnere.
A telekommunikációs cég thaiföldi üzletláncának egyik bangkoki boltjában vezették be pilotprojekt keretén belül a 7,4”-os háromszínű SoluM elektronikus polccímkéket a koránt sem egyszerű thai nyelven. A címkék menedzselése felhőalapú kezelőfelületen keresztül végezhető, így nincs szükség bolti szerverre és PC-re, ami drasztikusan csökkenti az üzemeltetési költségeket. A rendszer emellett dinamikus sablon- és logókezeléssel segíti a tartalmak automatizált megjelenítését a címkéken.
„A pilotrendszer november elején indult. Jelenleg az üzletlánc papírcímkékre nyomtatja az információkat és manuálisan helyezi ki közel 150 boltjába, amely rengeteg időt és humán erőforrást emészt fel. Az elektronikus polccímkék bevezetése esetén szükségtelenné válik majd a hagyományos, sérülékeny, egymásra ragasztott és könnyen leeső papírcímkék használata” – mondta Bessenyei Attila, a Laurel ügyvezetője. Így a kereskedő az akciókat pár másodperc alatt felviheti és aktiválhatja üzletláncában, ezen felül a vásárlók áttekinthető, igényes, a tájékoztatásra figyelmet fordító üzlet képét látják.
„A Laurel célja, hogy a pilotprojekt sikeressége esetén a teljes bolthálózatra kiterjedő polccímke-cserét hajtsunk végre” – tette hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkek
- Csúcstechnológia a vásárlókért
- Az Euronics hálózata az elsők között teljesítette az új online kassza előírásokat
- Mi az? Pontosabb a GPS-nél és az év retail szenzációja lehet?!
- Változások a legnagyobb magyar retail-informatikai cégnél
- Megjelent Magyarországon az eBlokk
- Új stratégiai igazgató a Laurelnél
- Tabletkasszával nyitott az exkluzív cipőbolt
- Felhőben olcsóbbak és hatékonyabbak a kereskedelmi rendszerek
- Zsebre tehető online pénztárgépet fejlesztettek ki
- Okospolc, a kereskedők új csodafegyvere
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.