Csúcstechnológia a vásárlókért

A világ leggyorsabb vonalkód-olvasóinak bevezetését kezdte meg boltjaiban Budapest kedvenc 0-24-es üzletlánca

forrás: Prím Online, 2017. szeptember 2. 08:37

Az éjjel-nappali élelmiszerboltokban a sorban állás, illetve a kasszazóna áteresztőképessége különösen kritikus. A Manna ABC annak érdekében, hogy gyorsítsa működését, integrált kereskedelmi rendszer bevezetése mellett döntött, hosszas mérlegelést követően a Laurel kereskedelmi informatikai megoldást választotta. Ennek célja nemcsak a megfelelés az ügyféligényeknek, hanem a biztonságos és gyors árukezelés is. A cég a hatékonyság jegyében üzleteiben folyamatosan valósítja meg a fejlesztést.

A sorban állás soha nem előny egy kereskedésben, de egy éjjel-nappali bolt vásárlói különösen irtóznak tőle. Általában a lehető legkevesebb időt szeretnék a vásárlásra fordítani, céltudatosan döntenek, gyors problémamegoldást biztosító termékeket választanak. Éjjel az ember nem „shoppingol”, hanem „beugrik” valamiért. Így különösen fontos, hogy minél gyorsabban kiszolgáljuk – nyilatkozta a fejlesztésről Papp András, a Manna ABC tulajdonosa. Egyértelmű volt ezért, hogy a fejlett cikkelemes kereskedelmi rendszer kiépítése mellett a leggyorsabb hardverelemeket kell beépítenünk. Így került a kasszákhoz az NCR7879 szkenner. Itt a speciális kialakításnak megfelelően nincsenek „vakfoltok” az olvasási zónában, a rossz minőségű vonalkódot is könnyen leolvassa, a hibalehetőségek száma így a minimálisra csökkent, és nem kell egy-egy terméket hosszúnak tűnő másodpercekig „lóbálni”, tologatni a leolvasó előtt. Használatával érezhetően gyorsabb lett a kasszazóna és elégedettebbekké váltak a vásárlók.

 

Egy kereskedelmi vállalat érdeke természetesen az, hogy minél több terméket adjon el, napjainkban azonban erre már nem az a megoldás, hogy minél tovább kell a vásárlót az üzletben tartani, ez ugyanis csak a frusztrációt növeli, nem a forgalmat. Helyette a vásárlói élmény biztosítására kell törekedni, a versenyképességre, ehhez pedig innovációs technológiákra van szüksége még a legkisebb boltoknak is – hívta fel a figyelmet a rendszert szállító Laurel tulajdonosa, Bessenyei István.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja.  A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

2024. május 1. 13:48

Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val

A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében. 

2024. május 1. 10:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14