Mesterséges intelligenciával toboroz tehetséges fiatalokat a MOL
A mesterséges intelligenciát és az emberi interakciót ötvöző új kommunikációs megoldást, úgynevezett chatbotot vet be a MOL-csoport, hogy a fiatal felhasználók hasznos információkat kaphassanak a vállalat toborzó programjáról, a GROWWW-ról. Az olajcég azért döntött a chatbot mellett, mert így a fiatalokat természetes környezetükben, a Facebook Messengeren szólíthatja meg.
Több mint 1,86 milliárdan lépnek be Facebook fiókjukba legalább havonta egyszer és 900 millióan használják a Messengert ugyanilyen gyakorisággal világszerte. Ezek a hatalmas számok arra késztetik a cégeket, hogy minél gyorsabb és hatékonyabb módszereket dolgozzanak ki a célcsoportjaik elérésére.
A chatbot olyan új eszköz, amelynek üzenetet lehet küldeni és az üzenetnek megfelelően válaszol. A botok alapvetően a mesterséges intelligenciát ötvözik az emberi interakcióval.
A MOL-csoport nemzetközi programjának célja, hogy a vállalat a legtehetségesebb frissdiplomásokat és fiatal szakembereket alkalmazhassa a különböző területeken. Mivel ennek a körnek az elsődleges kommunikációs eszköze a Facebook Messenger, ezért a chatbot alkalmazásával a cég hatékonyan tud toborozni, és éppen azokat a célcsoportokat éri el, amelyekre leginkább szüksége van.
A GROWWW Messenger botjától a program elemeiről és az egész éves menetrendről kaphatnak hasznos információkat az érdeklődők. Megtekinthetik a program nagyköveteinek bemutatkozását, és a nyitott pozíciókra is rákereshetnek a segítségével.
"Az a feladatunk, hogy készen álljunk a jövő kihívásaira. Innováció nélkül nincs előrelépés, ebben a szellemben végezzük munkánkat nap mint nap. A GROWW program célja, hogy olyan fiatal szakembereket találjunk, akikkel tovább építhetjük a MOL-csoport sikereit. Úgy döntöttünk, hogy a toborzáshoz a célcsoport elérését leginkább biztosító, innovatív módszert választunk" – mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR igazgatója.
Hogyan lépjünk kapcsolatba a Growww chatbottal? Nyissuk ki a Messengert, keressünk rá a „Growww” szóra és kezdjük a beszélgetést köszönéssel vagy kattintsunk ide a desktop verzióért.
Háttér
A GROWWW a MOL-csoport díjnyertes toborzó és fejlesztő programja. A MOL-csoport 2030-as stratégiájának megfelelően a vállalat a jövőt tartja szem előtt és a legjobb, legvonzóbb szolgáltatásokat kívánja nyújtani az úton lévők számára. Ahhoz, hogy ezt a célját elérje, minden eddiginél nagyobb szüksége van friss és nyitott gondolkodású fiatalokra.
A 2017-es programban a MOL-csoport 9 országban 176 pozíciót hirdet meg mérnöki, IT, közgazdasági, természet- és társadalomtudományi területeken. Pályázni lehet Ausztriába, Magyarországra, Szlovákiába, Szlovéniába, Horvátországba, Bosznia-Hercegovinába, Olaszországba, Lengyelországba és Csehországba. A fiatal szakemberek április 7-ig nyújthatják be jelentkezésüket.
A 12 hónapos programban a "Growwwerek" betekintést nyerhetnek a MOL-csoport működésébe, közvetlenül a felsővezetőktől tanulhatnak, meglátogathatnak számos termelő egységet, mindeközben egy mentor segíti őket. A program befejezése után a fiatal szakemberek többsége a vállalatnál folytatja pályafutását.
Kapcsolódó cikkek
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik
- Leáldozott a mobilappok kora?
- Virtuális valóság, chatbotok és mesterséges intelligencia
- Játékokkal és új funkciókkal bővült a Telenor chatbotja
- A magyar fiatalok az üzenetküldő alkalmazásokat favorizálják a Telenor nemzetközi felmérése szerint
- A Facebook Messenger a második legnépszerűbb alkalmazás az USA-ban
- Regisztrálj a Messengerre Facebook-fiók nélkül!
- Az USA-ban már lehet használni a Facebook Messenger fizetési megoldását
- Az élet értelmét fogalmazta meg a Google chatbotja
- Pénzküldés funkcióval bővült a Facebook Messenger
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A CineBeam Q-val újra megkezdi a projektorok forgalmazását Magyarországon az LG
Az LG az elmúlt években nem értékesített projektorokat a magyar piacon, 2024-ben azonban újra visszatérnek a cég otthoni vetítői. Az első modell, ami újra nálunk is kapható, rögtön egy újdonság: a januári CES-en bemutatott LG CineBeam Q, ami egy kompakt, szinte műtárgyként is értelmezhető 4K projektor. A készülék egyelőre kizárólag az LG webáruházában kapható, itt viszont 15% kedvezményt kapnak azok, akik elsőként megrendelik a terméket.
A CIB Bank a Kyndrylt választotta hitelezési platformja modernizálására
A Kyndryl, a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója és a CIB Bank, Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi bankja ma bejelentette, hogy a Kyndryl támogatta a bankot alkalmazásai modernizálásában és fedezetlen hitelezéssel kapcsolatos munkafolyamatai átalakításában. Ennek eredményeként a CIB Bank – a fogyasztói hitelek feldolgozására szolgáló modern és automatizált rendszer bevezetésével – tovább egyszerűsíti hitelezési folyamatát, nagyobb hatékonyságot és jelentős költségmegtakarítást érhet el.
Az ABB Santa Palomba-i gyártóüzeme évi 675 tonnával csökkenti a szén-dioxid-kibocsátását
Az ABB áram-védőkapcsolók (AVK/FI-relék) és árammérők olaszországi, Santa Palomba-i gyártóüzeme évente 675 tonnával csökkenti CO2-kibocsátását. A meglévő megújuló energiaforrások mellett egy új fotovoltaikus rendszer biztosítja a telephely energiaellátásának negyedét.
55 felett is van szexting a közösségi médiában
Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki az 55 év feletti korosztályról a “Szeniorok a neten” elnevezésű online felmérésből, amelyet idén márciusban készített a BeSocial közösségi média fókuszú digitális ügynökség.
Közzétette első negyedéves pénzügyi jelentését az LG Electronics
Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el.