Magyar webáruházak mérkőznek meg az Ország Boltja címért
Az idei az 5. alkalom, hogy az Árukereső.hu útjára indítja a hazai webáruházak megmérettetését, az Ország Boltja versenyt. A verseny fő célja, hogy az internetező közösség szavazatai és a valós fogyasztók vásárlás utáni értékelései segítségével megtalálja és bemutassa a legkiválóbb szolgáltatást nyújtó és legnépszerűbb webáruházakat.
Az online kiskereskedelmi piac évente 20-25 %-kal bővül és ma már a teljes magyar lakosság közel egynegyedét éri el. A kereskedők többsége szerint az elmúlt három évet figyelembe véve, eddig 2014-ben nőtt legnagyobb mértékben az új szereplők száma. Ugyanakkor a webáruházak úgy vélik, hogy az új, kisebb belépők növekedési lehetőségei – a piac és a vásárlói tudatosság növekedésével – csökkentek. (OKI, 2014/IV. negyedév) Ez a tendencia azt mutatja, hogy a további fejlődés kulcsát és a siker mércéjét hosszú távon a vásárlók elégedettségének és bizalmának elnyerése jelentheti. Az Árukereső éppen ezért fontosnak tartja évről évre bemutatni a minőségi e-kereskedelmi vállalkozásokat és a magyar online piactér dinamikus fejlődését, ezzel is növelve az internetes kereskedelembe vetett bizalmat.
A szakma és a piac fejlődésével együtt a versenyben elért helyezések fontossága évről évre növekszik, hiszen tavaly már 626 bolt részvételével zajlott a verseny, amely a 2014-ben aktívan működő webáruházak több mint felét teszi ki. A népszerűségi kategóriákban induló 357 webáruházra 83 000 szavazat érkezett az internetes felhasználóktól, amely 32%-kal haladta meg a 2013-ban beérkező összes szavazatszámot. A minőségi díjak esetében is szoros verseny alakult ki annak köszönhetően, hogy a valós vásárlók visszajelzéseinek értékét felismerve további számos bolt csatlakozott az Árukereső Megbízható Bolt Programjához.
A Minőségi kategóriában induló boltok minősítését azok az internetes felhasználók határozzák meg, akik a játék időszaka alatt vásárolnak az adott webáruházban, majd kitöltenek egy online kérdőívet, melyben értékelik a boltot, a rendelés és kiszállítás menetét, , illetve egyéb más, a vásárlási élményt meghatározó jellemzőt. Az ő értékeléseik összesítése és súlyozása alapján kerülnek ki a kategória győztesei, valamint az Ország Boltja fődíj nyertese.
A Népszerűségi kategóriában induló áruházakra 2015. július 14-től október 1-ig bárki szavazhat a www.orszagboltja.hu oldalon. A kategóriadíjak és az Ország Boltja fődíj átadására egy nagyszabású gálaest keretén belül kerül sor 2015. október 8-án.
A tavalyi év Ország Boltja gáláján a JátékNet vehette át az év legjobb webáruházának járó díjat, valamint első helyezést ért el Játék kategóriában a Minőségi és Népszerűségi díjakért folyó megmérettetésekben egyaránt. A cég egyedülálló sikert könyvelhetett el magának, hiszen a verseny fennállása óta még nem volt példa arra, hogy egy webáruház megkapja a kategóriája összes díját és egyben ő legyen az év Ország Boltja is.
Kapcsolódó cikkek
- e-TOP LISTA: a legnagyobb webáruházak listája
- Deloitte Technology Fast 50: még két hétig lehet jelentkezni
- A webáruházak többsége növelte forgalmát
- Michelisz Norbert digitálisan versenyzett a Dakar-rali sztárjával
- First Prize díjat kaptak a miskolci egyetemisták a szuperszámítógépes világversenyen
- Nokia Networks Code Jam: innovációért díjazták a győztes csapatot
- Közigazgatási mobilalkalmazás-fejlesztő versenyt hirdet a BME
- Emberek próbálják legyőzni a robotot Texas Hold’em pókerben
- Miskolc a világ legjobb szuperszámítógépes csapatai között
- EuroSkills 2016: digitális várost építettek a fiatal informatikusok
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.