IBM MobileFirst: alkalmazások iOS-re
Az Apple és az IBM útjára bocsátotta az iOS-re fejlesztett IBM MobileFirst megoldások első hullámát: olyan üzleti célra szánt alkalmazásokat és az ezeket támogató felhőszolgáltatásokat, amelyek az IBM big data és analitikai képességeivel vértezik fel a vállalatok iPhone- és iPad-használóit.
z iOS-re fejlesztett IBM MobileFirst megoldások mostantól elérhetők a banki, kereskedelmi, biztosítási, pénzügyi, telekommunikációs, kormányzati vagy airline piacokon működő vállalati ügyfelek számára. Az első IBM ügyfelek között, akik már jelezték, hogy támogatják az iOS-re fejlesztett alkalmazásokat, ott van a Citi, az Air Canada, a Sprint és a Banorte.
Az iOS-re készült MobileFirst megoldások célja, hogy egy szinttel elmélyítsék a vállalati mobilitást, segítenek az alkalmazottaknak, hogy vállalatuk minden tudásához, képességéhez hozzáférjenek – az IBM szerint gyorsabban, könnyebben és biztonságosabban, mint valaha.
A szoftverek kizárólag iPhone-ra és iPadre készültek, biztonságos környezetben érkeznek, analitikával kiegészítve, s a legfontosabb üzleti folyamatokhoz illesztve. Az alkalmazások szervezetre szabhatók, könnyen használatba állíthatók, kezelhetők és frissíthetők az IBM-nek kifejezetten az iOS eszközök számára kínált felhőszolgáltatásán keresztül, miközben az adatok, az alkalmazások és a készülékek is teljes biztonságot élveznek.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Mobilalkalmazás segíti a Sclerosis Multiplexben szenvedőket
- Partnerségre lépett az Office és a Dropbox
- foodpanda – az ételrendelések jelentős része mobileszközről érkezik
- Slammerek az ANGL-ben
- Teszteltük a BKK Futár alkalmazását
- Pénzt is utalhatunk majd a Facebook Messengerrel
- CRS Portál: Big Data elemzés és „What if” tervezési képességek is
- Közös innovációs projektet indított az IBM Magyarország és a Pannon Egyetem
- Mobilalkalmazásokat gyárt az IBM az Apple-nek
- Mobilalkalmazás segít eligazodni fogyasztóvédelmi kérdésekben külföldön
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elmaradnak a nemzetközi átlagtól automatizálás és AI terén a magyar cégek
A vállalatok többsége digitálisan még éretlen, ha a HR folyamatok automatizációjáról van szó – derült ki egy friss felmérésből. A munkavállalók azonban korántsem tartanak annyira az AI előretörésétől, mint gondolnánk: mindössze tíz százalékuk gondolja azt, hogy a mesterséges intelligencia ténylegesen veszélyeztetné az állását. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy a technológia gyors ütemű változása mellett mire számíthatnak az álláskeresők, a munkavállalók és a munkaadók a közeljövőben.
Növényvédelmi drónpilótaképzést indít a Széchenyi-egyetem, az ABZ Drone és a CloudIA
A Széchenyi István Egyetem, az ABZ Drone Kft. és a Cloud for Intelligent Airplace Zrt. (CloudIA) együttműködési megállapodást kötöttek, amelynek keretében növényvédelmi drónpilóta-képzést indítanak, először május végén. Az oktatás az Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Karon valósul meg, elérhetővé téve a legmagasabb szintű drónképzést a régió szakemberei számára.
Mitől lesz okos a jövő hálózata
A jövőben a megújuló energiaforrások arányát növelnék a legtöbben, 2030-ra pedig a digitalizáció és az energiaellátás zöldülése a legmarkánsabban megmutatkozó igény - derül ki az E.ON Hungária Csoport reprezentatív kutatásából. A vállalatcsoport felkészülve a jövő kihívásaira, az elkövetkező években 1 milliárd eurót tervez költeni áramhálózatának fejlesztésére Magyarországon és folyamatosan keresi és alkalmazza azokat a megújuló energia használatát segítő innovatív eszközöket, amelyek a hálózat stabilitását és rugalmasságát szolgálják.