A Xerox idén is ott van a világ legetikusabb cégei közt
2007 óta állítja össze a rangos New York-i Ethisphere Institute kutatóközpont a világ legetikusabbnak tartott cégeit felsoroló évi rendes listáját, amelyen nincsenek elsők vagy utolsók, mert ezen mindenki egyformán győztes – adta hírül a Forbes magazin.
A Xerox vállalat ebben az esztendőben is felkerült a listára, amelyre idén 3000 vállalat jelölte magát, ám ezek közül csak 110 felelt meg az elvárásoknak. Az analíziseket több mint száz ország harminchat iparágában folytatta le a kutatóközpont a saját szabadalmaként számon tartott E. Q. (Etikai Kvóciens) alkalmazásával, amely a cégek teljesítményét objektív és egységes módon méri. A kiválasztási folyamat során vizsgálták többek közt a vállalatok bírósági, szabályszegési eseteit, az innovatív beruházásaikat, illetve kutatták a társadalom fejlesztéséért tett erőfeszítéséket, és figyelmet szenteltek a rangidős üzletemberek ajánlásaira éppúgy, mint a beszállítók és a fogyasztók véleményeire.
A teljes lista itt érhető el: http://www.forbes.com/2011/03/15/most-ethical-companies-leadership-responsibility-ethisphere.html
Kapcsolódó cikkek
- Rekordbevétel a Kingstonnál
- Április 12-én lesz a Magyar Telekom közgyűlése
- Ma 20 éve jegyezték be a világ legnagyobb informatikai kiadójának magyar leányvállalatát
- A Freesoft informatikai rendszert épít az ítélőtábláknak
- Nő az igény a gép-gép közötti kommunikációs szolgáltatásokra
- A Foxconn Kínán belül is az alacsonyabb bérű helyekre telepít át
- Még mindig a SAS a legjobb munkahely
- Újabb akvizíció a Xerox-nál
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
- Három új alelnök a Xerox-nál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
KPMG: Az energiaipar sem ússza meg a genAI bevezetését
Óvatosak a generatív mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán az energiaipari vezetők. A KPMG Global Energy CEO Outlook legutóbbi kutatása szerint a vezérigazgatók a jelenlegi ingatag geopolitikai és politikai helyzetben is bizakodóak a növekedési kilátásokat illetően, a befektetések terén pedig legfőbb prioritásuk a generatív mesterséges intelligencia. Lelkesedésüket mérséklik azonban az etikai problémák és a kiberbiztonsági kockázatok. A kutatásból az is kiderül, hogy a vezérigazgatók az ESG-t ma már az üzleti siker egyik alapjának tartják.
A műanyaghulladékot a felére csökkentették az ABB finnországi gyárában
A hulladékok újrahasznosítására irányuló innovatív eljárások bevezetésével az ABB finnországi Porvoóban találha-tó gyártóüzeme 50 százalékkal csökkentette a vegyes műanyaghulladék mennyiségét, és 2023-ban közel 20 száza-lékkal javította az újrahasznosítás arányát. Az újrahasznosítási erőfeszítések fontos lépést jelentenek a Föld erőfor-rásainak megőrzése és az ügyfelek fenntarthatósági kötelezettségvállalásainak támogatása felé; ezen erőfeszítések 2024-ben 16 égerfa átlagos súlyának megfelelő mennyiségű polipropilént takarítanak meg.
A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.