Trösztellenes vizsgálat az EU-ban a Google ellen
Az Európai Bizottság hivatalos vizsgálatot indított, mivel három specifikus keresőcég panaszt tett a Google ellen találataik negatív elbírálása miatt. A Foundem és a Ciao ár-összehasonlító keresők, illetve a francia Ejustice jogi keresőcég azzal vádolják a Google-t, hogy keresőportálján az ő oldalaikra mutató találatokat a konkurencia miatt szándékosan hátrébb sorolja mind a fizetett, mind pedig az ingyenes keresési eredmények között. Emellett az EB azt is vizsgálja, hogy a tartalomszolgáltató ténylegesen nyomást gyakorolt-e üzleti partnereire azért, hogy például kizárjon konkurens reklámokat a weboldalakról, valamint kiszorítsa a rivális keresőket az előre telepítettek közül a PC-ken és a szoftvertermékeken.
A helyi hatóságok már vizsgálódtak hasonló ügyekben Franciaországban, Németországban és Olaszországban, az EB részéről azonban siettek közölni, hogy egyelőre csak megkezdték a vizsgálatot, vagyis még semmilyen konkrét bizonyítékkal nem rendelkeznek. A Google mindeddig nem kommentálta a hírt.
Kapcsolódó cikkek
- Az Európai Bizottság jóváhagyta a Motorola Mobility Google általi felvásárlását
- Az Európai Bizottság helyteleníti a fájlcserélők elleni kemény amerikai fellépést
- Az EU enged a lobbinak az "elfeledettség jogával" kapcsolatban
- Max Mosley harcba szállt a Google-val
- Távközlés: Több száz EU-jogsértési döntés, Magyarország egyben érintett
- Jogszabályellenes a távközlési cégek különadója
- EU: Felelőssé tehető az eBay, ha aukcióin jogsértést követnek el
- EU: az internet "hadszíntérré" válhat
- Adócsaláson kapták a Google társvállalatait Kínában
- Feljelentette az Európai Bizottságnál a Microsoft a Google-t
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A Continental autógumija az első helyen végzett a Tyre Reviews szakportál négyévszakos abroncstesztjén
Újabb megmérettetésen, a Tyre Reviews 2024-es négyévszakos abroncsteszten győzedelmeskedett a Continental AllSeasonContact 2 modellje. Hét 205/55R16-os méretű, VW Golfra autóra felszerelt, egész évben használható modellből álló tesztmezőnyben ért el első helyezést.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).
A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen
Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.