Márkastratégával építi nemzetközi ismertségét a magyar TheFence

forrás: Prím Online, 2023. április 16. 10:22

Marketing területen erősített az IT-biztonság területén érdekelt, a Miamiban és Budapesten is irodát üzemeltető, magyar alapítású TheFence csapata. Szemán Edina ezentúl marketingmenedzserként felel a márka hazai és nemzetközi megjelenéséért. A vállalati belső biztonság növelésére, a nem megfelelően kezelt hozzáférési jogosultságok kiszűrésére és az adatlopásra irányuló informatikai támadások megelőzésére szolgáló szoftver, a TheFence idén lépett be az amerikai piacra.

Szemán Edina a Nitrogénműveknél kezdte pályafutását, később egy mesterséges intelligenciával és fintech területtel foglalkozó startup cégnél dolgozott. Innen váltott 2023. márciusában a TheFence-hez, ahol a B2B marketing stratégia megtervezése és megvalósítása, valamint a márkaismertség növelése lesz a fő feladata.

 

„Személy szerint az adatvezérelt marketingben hiszek, így a kampányoknál folyamatosan mérjük az eredményeket és ennek mentén változtatunk a stratégián. Alapvetően nagyon izgalmasnak tartom a kiberbiztonságot, mint témakört. Világossá vált, hogy a vállalatoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük az adatbiztonságra, kibervédelemre, hiszen egy-egy adatvédelmi incidens hatalmas károkat okozhat, nem beszélve az óriási költségekről.” – mondta el munkamódszeréről Edina.

 

A szakember segítségével szeretnék tovább növelni a márka ismertségét, hogy néhány éven belül erős brandként szerepelhessen a TheFence a nemzetközi piacon. 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.

2024. május 3. 14:41

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14