Összeolvadnak az adesso magyarországi egységei
A nemzetközi képviselettel rendelkező IT-szolgáltató adesso Group megerősíti magyarországi pozícióját hazánkban működő leányvállalatainak összeolvasztásával. Az adesso orange Kft. és az adesso Hungary Software Kft. tevékenységeinek közös üzleti szervezetbe való egyesítésével a vállalat célja, hogy ügyfeleinek teljeskörű támogatást nyújtson az informatikai létesítmények SAP S/4HANA-ra és a felhőalapú technológiákra történő átállásában.
A két leányvállalat az összeolvadás által erősebb SAP- és felhőalapú szolgáltatásportfóliót kínál, egyetlen forrásból. A fúzióval az adesso célzottabbá kívánja tenni a magyar vállalatok informatikai architektúrájának migrációját a rugalmas, felhőalapú rendszerek felé. Ebből hosszú távon a magyar gazdaság is profitálhat, hiszen az informatikai rendszerek erősebb megbízhatósága és skálázhatósága, valamint az üzemeltetés területén szerzett költségmegtakarítás tovább növelheti a vállalatok versenyképességét és hatékonyságát.
A banki, biztosítási, autóipari, feldolgozóipari és élettudományi iparágakra specializálódott adesso Hungary portfóliója az adesso orange Kft.-vel együttműködve a pénzügyi-szolgáltatási, biztosítási és az energiaiparban az SAP-core területére vonatkozó informatikai szaktudással egészül ki. Egyesített erőikkel fogják támogatni ügyfeleik kihívásokkal teli digitális átalakulási útját az új SAP S/4HANA platform felé az SAP Business Technology Platform (BTP) segítségével. Az adesso leányvállalata, a budapesti LeanNetworking Kft., egy feltörekvő start-up is szerepet kap a folyamatokban, felhő- és felhő-natív szakértelmével gazdagítja majd az összeolvadt egységeket.
„SAP, cloud migráció, felhő-natív és Java-fejlesztés portfóliónkkal olyan multinacionális vállalatokat szólítunk meg, különösen a pénzügyi szektorban, valamint a biztosítási és a feldolgozóiparban, amelyek igénylik a magyarországi tanácsadásunkat és projekttámogatásunkat” – tette hozzá Dér Miklós, az adesso orange magyarországi ügyvezetője.
Frank Beck, a németországi SAP Gold Partner adesso orange igazgatósági tagja elmondta: „Magyarországon is gyorsan növekvő SAP-piaccal állunk szemben. Mindenekelőtt az SAP S/4HANA átalakulás témája fogja tömegesen foglalkoztatni a vállalatokat az elkövetkező években. Sok SAP-ügyfél jelenleg még az értékelési fázisban van, és a tervezett megvalósításhoz professzionális projekttámogatásra van szüksége”.
A megerősített magyarországi üzleti jelenléttel az adesso stratégiájának megfelelően bővíti tovább SAP-tevékenységét Európában. Az anyavállalat adesso SE tavaly év végén jelentette be, hogy a szomszédos Ausztriában az adesso orange két bécsi SAP-tanácsadó cég megvásárlásával (egyesülés a gravity consulting gmbh-val és a VITEC Vienna Information Technology Consulting GmbH-val) bővítette az adesso orange SAP szolgáltatási kínálatát.
Kapcsolódó cikkek
- Új üzleti stratégiai vezető a CETIN Csoportnál
- Az ABB közzétette első integrált jelentését
- Magyar cég innovációiért rajong a világ
- A VISZ tisztújító közgyűlése bizalmat szavazott az eddigi vezetésének
- Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
- Ismét a Process Solutions az első a könyvelő cégek rangsorában
- A Continental magasabb bevételre számít 2023-ban
- Kutatás-fejlesztési leányvállalatot alapított az LG Vietnámban
- Eladja a Qualtrics-ben birtokolt tulajdonrészét az SAP
- Új kereskedelmi vezető a CETIN Csoportnál
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.