Az OPPO a negyedik legnagyobb okostelefon szállító Magyarországon

forrás: Prím Online, 2021. november 14. 14:25

Az OPPO az okoseszköz piac azon szereplői közé tartozik, akik az elmúlt negyedévben a chiphiány ellenére növelni tudták szállításaikat a világpiacon, így a márka jelenleg már a negyedik helyen áll a gyártók globális rangsorában, valamint jelentős erősödést könyvelhetett el a közép- és kelet-európai régió országaiban is.

A Canalys elemző cég legfrissebb adatai* szerint az OPPO 2021 júliusa és szeptembere között a közép- és kelet-európai régió országaiban 35%-kal tudta növelni a leszállított készülékek összvolumenét, valamint szinte minden piacon feljebb tudott lépni a legnagyobb beszállítók rangsorában.

 

Az OPPO 2021 júniusának végén jelentette be, hogy az európai terjeszkedés újabb lépéseként Magyarországon is megkezdi hivatalos működését. A márka a hazai piacon két okostelefon és három vezeték nélküli fülhallgató modellel indult, valamint azóta egy újabb népszerű okostelefonnal bővítette kínálatát.

 

 

Jelenleg az első három hónap eredményei alapján Magyarországon az OPPO 3%-os piaci részesedéssel 4. helyen áll a gyártók rangsorában.  A vállalat Lengyelországban 11%-os, Romániában 14%-os piaci részedéssel a 3. helyen áll.

 

Az OPPO stratégiai célkitűzése, hogy 2024 végére mind Európában, mind Magyarországon egyike legyen az okoseszköz piac első három szereplőjének. A márka elsőként hozott forgalomba 5G okostelefont az európai piacon és a világ több mint 80 vezető szolgáltatójával dolgozik együtt, hogy innovatív technológiai megoldásaink révén felgyorsítsa az 5G elterjedését.

 

________________ 

* Canalys estimates (sell-in shipments), Smartphone Analysis November 2021 (pdf)

Kulcsszavak: okostelefon OPPO

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde

A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből. 

2024. május 8. 14:16

GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése,  valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.

2024. május 8. 11:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36