Évi több mint 4,5 tonna műanyagot takarít meg tévégyártáskor a Hisense

forrás: Prím Online, 2021. november 4. 13:46

Jia Shaoqian a vállalat elnöke a G20 klímacsúcs és a COP 26 konferenciával egy időben szervezett CNBC ESG csúcstalálkozón elmondta, hogy egy-egy tévésorozat gyártásánál a készülékek teljes hőelvezető rendszerét optimalizálják, csökkentik a tévék hátlapjának vastagságát, ezáltal évente 4626 tonna műanyagot takarítanak meg, ami 514 millióval kevesebb műanyag zacskó felhasználásával egyenértékű.

A CNBC ESG Council a világ vezető vállalatinak részvételével megrendezett kerekasztal, melyen a részvtvevők a fenntartható vállalatvezetéssel és termeléssel kapcsolatos törekvéseket, kihívásokat, valamint az ezek leküzdéséhez szükséges stratégiákat vitatják meg egymással.

 

Az eseményen a Hisense elnöke, Jia Shaoqian kiemelte, hogy a vállalat energiatakarékossággal és környezetvédelemmel kapcsolatos intézkedései a nyersanyag-kiválasztástól a gyártás folyamatán át az ellátási lánc, valamint termékfejlesztés minden aspektusában helyet kapnak.

 

www.hisense-europe.com
 

Zöldebb technológia, kevesebb áramfogyasztás

A Hisense 2018 óta közel hatezer tonnával kevesebb széndioxidot bocsátott ki, továbbá mind a hűtőszekrény- mind pedig a tévégyártási folyamataiban komoly reformokat vitt véghez. “Egy tévésorozatot gyártásánál a készülékek teljes hőelvezető rendszerét optimalizáljuk, továbbá csökkentjük a modellek hátlapjának vastagságát, ezáltal évente 4626 tonna műanyagot takarítunk meg, ami 514 millióval kevesebb műanyag zacskó használatával egyenértékű” – mondta el Jia Shaoqian. A Hisense elnöke hozzátette, hogy a vállalat 100 colos lézertévéinek energiafogyasztását is csökkentette 250 Wattal, melynek eredményeképp a készülékek harmadannyival kevesebbet fogyasztanak, mint a piacon található azonos méretű LCD-modellek. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Díjnyertes Samsung klímamegoldások az MCE 2024-en

A Samsung Electronics Air Conditioner Europe (SEACE) legújabb fejlesztéseivel és termékeivel vett részt a 2024-es Mostra Convegno Expocomfort (MCE) hűtés-fűtéstechnikai szakkiállításon. Az MCE kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalat bemutathassa mind a lakossági, mind a kereskedelmi termék- és szolgáltatáskínálatát a HVAC+R*  területén, amelyeket a kényelem és az összekapcsolhatóság vezérel. A szakkiállításon a Samsung tovább erősíthette iparági pozícióját, a termékeket MCE Kiválósági díjakkal ismerték el, illetve a 2024-es Év Terméke díjat is elnyerte a vállalat.

2024. május 7. 10:24

Elmaradnak a nemzetközi átlagtól automatizálás és AI terén a magyar cégek

A vállalatok többsége digitálisan még éretlen, ha a HR folyamatok automatizációjáról van szó – derült ki egy friss felmérésből. A munkavállalók azonban korántsem tartanak annyira az AI előretörésétől, mint gondolnánk: mindössze tíz százalékuk gondolja azt, hogy a mesterséges intelligencia ténylegesen veszélyeztetné az állását. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy a technológia gyors ütemű változása mellett mire számíthatnak az álláskeresők, a munkavállalók és a munkaadók a közeljövőben. 

2024. május 6. 18:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55