A Telenornál most igazán megéri visszavinni a régi mobilt
Most érdemes előkeresni a fiókok mélyén lapuló régi mobilokat, hiszen a Telenor legújabb akciójában ezek a készülékek 20 ezer forint kedvezményt érhetnek, ráadásul környezetvédelmi szempontból is jó helyre kerülnek a már nem használt telefonok.
Ha a családban, baráti körben nincs kinek továbbadni az ódivatúvá vált, de még használható mobilt, a készülék gyakran egy fiók mélyén végzi. Ha pedig azért cseréljük le a telefont, mert meghibásodott és már nem éri meg javíttatni, akkor sem feltétlenül válunk meg tőle, hiszen mindennapi életünk egy darabjáról van szó.
Most azonban érdemes előkeresni ezeket a készülékeket, hiszen a Telenornál darabonként 20 ezer forintot érnek. Október 6-ig bármilyen, beolvasható IMEI számmal rendelkező készülékért cserébe 20 ezer forintos kedvezmény jár, új készülék Hiper-tarifával, vagy – a vállalkozók esetében – Telenor MyBusiness Classic L, XL vagy XXL tarifával való vásárlásakor, két év hűségidő vállalása esetén. Az október 6-ig a Telenor üzleteiben leadott készülékek után járó, kedvezményre jogosító promóciós kód október 20-ig váltható be; készülékvásárlásonként egy kód érvényesíthető.
Készülékleadással a környezetért
Az akciótól függetlenül a régi készülékek bármikor leadhatók a Telenor üzleteiben, ahol gondoskodnak azok megfelelő tárolásáról, illetve biztonságos újrahasznosításáról, kezeléséről. Azért fontos elvinni a már nem használt, illetve javíthatatlan telefonokat, mert ezeket – más elektronikai eszközhöz hasonlóan – tilos a háztartási szemétbe dobni. A készülékek ugyanis egyrészt veszélyes anyagokat – pl. ólom, higany, égésgátlók, stb. – tartalmaznak, amelyek a szeméttelepekre kerülve a csapadék hatására a talajvízbe szivároghatnak, ha pedig hulladékégetőkben végzik, mérgező levegőszennyező anyagok keletkeznek.
A telefonok másrészt értékes nyersanyagforrásnak számítanak: egymillió mobilból 15 tonna réz, egyharmad tonna ezüst és 34 kilogramm arany is kinyerhető*. Kiemelten fontos tehát a működésképtelen készülékek elkülönített gyűjtése; ráadásul, ha az akkumulátor sérült, akkor már veszélyes hulladéknak számít, amely mindenképpen speciális kezelést igényel.
A Telenornak nem ez az első olyan kezdeményezése, amellyel az ügyfeleik aktívan tehetnek a környezet védelméért. Az előfizetőiket például ösztönzik a papír alapú számla helyett az elektronikus igénybevételére, az üzletekben pedig szerződéskötéskor digitális aláírást alkalmaznak, így kevesebbet kell nyomtatni. A régi típusú SIM-kártyákat folyamatosan kivezetik, helyettük új, fele akkora méretű kártyákat dobnak piacra, ennek köszönhetően a csomagolási hulladék is 50 százalékkal csökken. A mobilkiegészítők között pedig környezetbarát, 100%-ban újrahasznosítható telefontokok is elérhetők az üzletekben. A vállalat célja, hogy a termékeik, szolgáltatásaik és kommunikációjuk révén is hozzájáruljanak a társadalom környezettudatosságának erősítéséhez.
További információ a készülékcsere-akcióról: www.telenor.hu/mobilcsere és www.telenor.hu/uzleti/mobilcsere-akcio
__________________
* https://www.delltechnologies.com/en-us/blog/how-much-gold-is-in-smartphones-and-computers/
Kapcsolódó cikkek
- Kampány és pályázat indul a veszélyeztetett madarakért
- Most már a kutyák előtt is nyitva állnak a Telenor üzletei
- Közösségi irodát nyitott Budapest belvárosában a Telenor
- Felpörgött az adathasználat a magyar EB-meccsek idején a Telenornál
- A montenegrói Telenor megvásárlásáról írt alá előzetes megállapodást a 4iG
- Új funkciókkal bővült a kommunikációs nehézséggel élőket segítő AVAZ app
- Új vezető irányítja a Telenor Magyarország egyik leginnovatívabb igazgatóságát
- 9 ezer mobiltelefont és közel 23 ezer kilogramm elemet gyűjtöttek a magyar diákok
- Apák napja: négy extra hét az újdonsült apukáknak, ingyen beszélgetés és adat az ügyfeleknek
- Az ország leghosszabb szurkolói sálját készíti el a Telenor
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.