Tarol az olimpia a Discovery csatornáin

forrás: Prím Online, 2021. augusztus 4. 09:57

A tokiói olimpia első hete rekordelérést hozott a discovery+ és az Eurosport digitális szolgáltatásainak. Az új digitális előfizetések száma már az olimpia első hetében megkétszerezte a 2018-as téli olimpia eredményeit, a streamingszolgáltatások nézettségi ideje pedig a Discovery legelső olimpiai közvetítésének 18-szorosa.

Az olimpiai játékok nyitó hetében Európában*  rekordszámban látogattak a Discovery digitális platformjaira. A nézőknek igénye van személyre szabható élményekre, arra, hogy kedvenc nemzeti sportolójukat és sportágaikat követhessék. Ez eredményezte, hogy már a játékok első hetében az új digitális előfizetések száma kétszerese volt a 2018-as téli olimpia alatti összes előfizetésnek.

 

A Discovery+ és az Eurosport előfizetéses streamingszolgáltatásain az első héten csaknem háromnegyed milliárd percnyi olimpiai tartalmat néztek meg, közel 18-szor többet, mint a 2018-as téli olimpia első hetében. A Discovery első nyári olimpiai játékának nézettségi mutatói az első kilenc napon a nézők jelentős érdeklődését és elkötelezettségét bizonyítják.

 

Skandináviában a Discovery ingyenes csatornákon sugározza a játékokat – az itteni rekordnézettségek mutatják az olimpia iránti érdeklődést. Norvégiában a Spanyolország-Norvégia kézilabdameccsen 78%-os, Svédországban a Svédország-Ausztrália labdarúgó-mérkőzésen 67%-os, az úszás versenyszámain pedig 60%-os közönségarányt regisztráltak.

 

 

A Discovery által Európában úttörő módon bevezetett multiplatformos (szabadon fogható – free-to-air – televíziócsatorna, PayTV és digitális/D2C) terjesztésnek köszönhetően eddig több mint 275 millió néző látta a játékokat – ebből több mint 100 millióan a Discovery televíziós és digitális közvetítésein, további 175 millióan pedig a Discovery és az európai free-to-air műsorszolgáltatókkal kötött licencmegállapodásokon keresztül. Ez együttesen 10%-kal nagyobb elérést jelent, mint a 2018-as téli olimpián, a Discovery fizetős csatornáinak átlagos közönségaránya pedig több mint 30%-kal javult.

 

„Az olimpiai játékok a legnagyobb globális esemény, amely messze túlmutat a sporton és annak hagyományos közönségén. Ha visszatekintünk az első hétre, egyértelmű, hogy az olimpia lenyűgöző számban hozott új, más közönséget a platformjainkra – mondta Jean-Briac Perrette, a Discovery International elnök-vezérigazgatója. – A tokiói játékokon soha nem látott digitális eredményeket látunk, és nagy örömünkre szolgál, hogy Európa-szerte oly sok rajongó nézi a játékokat a discovery+-on és az Eurosport Playeren.”

 

„Fantasztikus látni, hogy a közvetítéseink és az általunk elmesélt történetek ilyen nagy visszhangot váltanak ki a közönség körében Európa-szerte – mondta Andrew Georgiou, a Discovery sportért felelős elnöke.  – Legyen szó a Discovery digitális platformjainak rekordjairól vagy a csatornáinkon elért nagy nézettségről, egyértelmű az olimpia óriási hatása."

 

Az Eurosport.com és annak több helyi oldala is napi látogatottsági rekordot döntött, háromszor nagyobb eléréssel, mint a 2018-as téli olimpia hasonló napi adatai. Az olimpia iránti érdeklődés júliusban 54 millió egyedi felhasználóval rekordhónapot hozott az Eurosport.com számára.

 

A Discovery 50 európai országban, 11 nemzeti kiadásban, 19 nyelven közvetíti a 2020-as tokiói olimpiai játékokat. Európában egyedüliként – a Discovery+-on és az Eurosport digitális szolgáltatásain  – minden kihagyhatatlan pillanatot megmutat. 

 

___________________

*  Oroszország kivételével. A Discovery Tokió 2020 hivatalos közvetítője Franciaországban és az Egyesült Királyságban

 

Az adatok az olimpia első kilenc teljes versenynapjára, a megnyitóünnepségre, illetve a szerda-péntek (július 21-23.) közötti időszak egyes kiemelt eseményeire vonatkoznak.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59