Tokió 2020: a Discovery az eddigi legnagyobb digitális olimpiára készül

forrás: Prím Online, 2019. augusztus 1. 15:16

Egy évvel a 2020-as tokiói olimpia előtt a Discovery megkezdte a visszaszámlálást: bemutatta az Eurosport olimpiai játékokhoz kötődő új márkaszpotját. Emellett bejelentette, hogy a nyári játékokra az eddigi legteljesebb digitális kínálattal készül egész Európában.* Az Eurosport a rekordnézettségű pjongcsangi téli olimpia tapasztalataira építve páratlan élményt nyújt: Tokió összes sportágának és sportolójának minden percét láthatjuk majd.

Az olimpia európai otthonaként az Eurosport az összes képernyőn – a televízión, videostreaming-szolgáltatásként, az interneten és a közösségi médiában – elérhetővé teszi az olimpiai játékokat a rajongók számára. Az Eurosport Player, Európa első számú sport-streamingszolgáltatása lesz az egyetlen hely, ahol a játékok minden percét és az összes sportolót láthatjuk majd élőben és on-demand tartalomként. Minden pillanatot valós idejű digitális és közösségimédia-megjelenés egészít ki, most először személyre szabott tartalmat kínálva a rajongók számára kedvenc sportágaikról és sportolóikról.

 

„Olimpiai utazásunk 2018-ban pjongcsangban kezdődött, ahol egyedülálló megközelítésünk rekordnézettséget és -elérést hozott az olimpiának Európa-szerte – mondta JB Perrette, a Discovery International elnök-vezérigazgatója. – A 2020-as tokiói olimpiára készülve ambícióink még nagyobbak. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a rajongóknak a leginnovatívabb és legmélyebb élményt nyújtó digitális olimpiai játékokat kínáljuk egész Európában, eddig még soha nem látott nagyságrendben. Még nagyobbak és bátrabbak leszünk, több embert érünk el még több képernyőn, és továbbra is egyedülállóan csak nálunk lesz látható majd az összes sportág és sportoló összes pillanata, így többek közt mind a 321 aranyérmet érő győzelem is.”

 

JB Perrette hozzátette: „Az olimpiai játékok – különösen a jelenlegi globális geopolitikai környezetben – ismételten bebizonyítja, miért ez a világ legnagyobb, áttörő jelentőségű eseménye. Legyen valaki néző, rajongó, műsorszolgáltató vagy értékesítő, az olimpiai játékok mindenki számára továbbra is a globális együttlét egyik kevés igazi pillanata. A Discovery életre kelti azokat a történeteket, amelyek kulturális kapcsolatot teremtenek, és Európa-szerte szenvedélyes sportrajongók millióit vonja be.”

 

 

„A nyári olimpia továbbra is a legnagyobb show a Földön. Világszínvonalú szakértő csapatunkkal elmondjuk az igazán fontos történeteket, és úgy tápláljuk a nézők olimpia iránti szenvedélyét, ahogy eddig még soha – mondta Dave Schafer, a Discovery tartalomért és gyártásért felelős alelnöke. – Díjnyertes, kiterjesztett valóságra épülő stúdiónk, az Eurosport Cube sikereit követően közvetítéseink során továbbra is élen járunk a legmodernebb technológia alkalmazásában annak érdekében, hogy még jobban növelni tudjuk a közönségünk elkötelezettségét.”

 

Egy évvel az olimpia kezdete előtt az Eurosport bemutatta új márkaszpotját is, amely – egy promóciós kampány részeként – az Eurosportot úgy pozícionálja, mint ahol egyedüliként lesz látható  az olimpia összes sportágának és sportolójának minden pillanata. Az Eurosport olimpiára készített, jellegzetes manga stílus által inspirált kreatív arculatát tartalmazó szpot július 24-től augusztus 25-ig látható az Eurosport lineáris és digitális felületein, illetve közösségimédia-platformjain. Az Eurosport hagyományos csatornaidentitását a One Year To Go felirat, illetve az olimpiai öt karika egészíti ki.

 

Az Eurosport csarornáin a nyári olimpiai sportágak több mint 70%-a látható. Az „Út a Tokióba” promóciós kampány az Eurosporton bemutatott összes olimpiai sportágra kiterjed majd, egészen a 2020. július 24-i tokiói megnyitóig.

 

A megnyitóig hátralévő évben a Discovery folyamatosan beszámol majd a Tokió 2020 olimpiával kapcsolatos terveiről, műsor- és tartalmi stratégiájáról, az élvonalbeli stúdió- és produkciós csúcstechnológiáról, valamint a teljes szakértői csapatról. Az olimpiai játékokkal kapcsolatos hírek egész évben a www.eurosport.hosszabbitas.hu és a www.eurosport.com/olympics oldalon érhetőek el.

 

______________ 

* Oroszország és Franciaország kivételével.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Prémium gaming élmény a felhasználóknak

A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.

2024. május 17. 19:28

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

Újfajta trendek az irodában

A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.

2024. május 17. 11:33

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59