Továbbra is az Eurosporton lesz látható az amerikai nyílt teniszbajnokság
Továbbra is az Eurosporton láthatjuk az egyik legdrámaibb és legszórakoztatóbb sporteseményt: a csatorna bejelentette, hogy újabb ötéves megállapodást kötött a US Open európai közvetítéséről. (A megállapodás nem vonatkozik az Egyesült Királyságra és Írországra, ahol az Eurosport hagyományosan továbbértékesíti a jogokat.)
A 2022-ig szóló, exkluzív jogokat biztosító partnerséggel az Eurosport megerősíti elkötelezettségét, hogy a legjobb prémium és élő tartalmakat kínálja nézőinek. A megállapodás révén a rajongók az Eurosport csatornákon és az Eurosport Playeren egész évben láthatják a legnagyobbakat – például Rafael Nadalt, Roger Federert és a legújabb női világelsőt, Simona Halepet – versenyezni a négy Grand Slam tornán Melbourne-ben, Párizsban, Wimbledonban és New Yorkban. „Az elmúlt hetekben Babos Tímea, Fucsovics Márton és a Davis Kupa csapatunk is remek eredményeket ért el. Reméljük, ebben az öt évben a US Openen is szurkolhatunk nekik” – mondta Szabó Gábor, a Eurosport magyarországi csapatának vezetője.
A 2017-es US Open férfi nyertese, Rafael Nadal, Flushing Meadow, New York (Image: Getty Images)
Az Eurosport az élő Grand Slam-közvetítések mellé továbbra is a legjobb programokat kínálja, a legelismertebb szakértőkkel. Olyan teniszlegendák véleményét hallhatjuk majd, mint Mats Wilander, Chris Evert, Barbara Schett, John McEnroe vagy a szuperedző, Patrick Mouratoglou. A német Eurosport bejelentette, hogy 2018-ban a helyi közvetítésekben ismét Boris Becker elemzi majd a Grand Slam-tornákat.
„A US Open mindig különleges alkalom – a világ két hétig ünnepli a Grand Slam-év végét. Izgalommal várjuk az amerikai teniszszövetséggel, az USTA-val kötött megállapodásunk 2022-ig szóló kiterjesztését, amellyel megerősítjük pozíciónkat – az európai rajongók nálunk láthatják a Grand Slam tornák összes izgalmas pillanatát. Továbbra is arra koncentrálunk, hogy prémium, ’kötelező’ tartalmat kínáljunk, helyi szinten is érdekes nézőpontból és véleményekkel” – mondta Peter Hutton (CEO, Eurosport).
„Az Eurosport értékes partnerünk, aki jelentős befektetésekkel és magas minőségű tartalmakkal járult hozzá a US Open közönségének növekedéséhez – mondta Lew Sherr (USTA, Chief Revenue Officer). – Nagy örömmel hosszabbítottuk meg újabb öt évre megállapodásunkat.”
A US Open mellett az Eurosport az ausztrál nyílt teniszbajnokság és a Roland Garros közvetítési jogaival 50, a wimbledoni teniszbajnokság közvetítési jogaival pedig 34 európai országban és területen rendelkezik.
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Process Solutions: Mit várnak el a gazdasági vezetők és a cégvezetők a könyvelési szolgáltatójuktól?
A technológiai fejlődés és az üzleti környezet változásaival párhuzamosan a cégvezetők, vállalati döntéshozók elvárásai is folyamatosan változnak. Nemcsak a törvényi megfeleltetéssel kapcsolatos kötelezettségek betartását várják el könyvelőiktől, hanem stratégiai partnerséget és technológiai innovációt is.
Bemutatta legmodernebb újításait a Huawei Dubajban
Legújabb, innovatív viselhető-, audió- és irodai okoseszközeit mutatta be a Huawei a Dubajban rendezett nagyszabású nemzetközi eseményén.
Telefonunk tárhelye kihat készülékünk működésére
A technológia fejlődésével egyre nagyobb jelentősége van az okostelefonok tárhelyének. Az egyre jobb minőségű képek és videók, a komplex alkalmazások és az MI megoldások mind egyre inkább csak igénylik a tárhelyet. Ugyan a HONOR eszközei kifejezetten magas tárhellyel érkeznek, mi magunk is tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőlük.
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.