A Direct One-nal nyáron nyereményeső vár
A Direct One TV szolgáltató meglepetéssel indítja a nyarat. 2021-ben nem csupán a csatornaválasztékát újította meg, de a digitális televíziózásban is élen jár. Ráadásul akik most fizetnek elő a szolgáltatásra, sorsoláson vehetnek részt és értékes nyereményekhez juthatnak.
Izgalmas nyereményjáték új előfizetőknek
Most érdemes csatlakozni a Direct One ügyfeleinek táborához, hiszen azok, akik május 24. és július 31. között fizetnek elő a Direct One TV csomagjaira nyereményjátékban vehetnek részt. A játék keretében mintegy 40 nyeremény kerül kisorsolásra, melyek között márkás okostévék, tabletek és játékkonzolok is megtalálhatók.
Részvételi feltételek
A játékban minden olyan új előfizető vehet részt, aki ePack szolgáltatással, azaz elektronikus számlafizetéssel fizet elő bármely Medium vagy Plus csomagra a nyereményjáték időtartama alatt, majd regisztrál a megadott weboldalon.
A sorsolásban való részvételhez az új előfizetőknek mindössze egy regisztrációt szükséges elvégezniük a nyerj.directone.hu weboldalon. A regisztráció csupán egy percet vesz igénybe, melyet követően már csak az izgalommal teli várakozás következik egészen augusztus 19-ig, a sorsolás napjáig.
A jövő televíziózása: szórakozás bárhol, bármikor
De nem csak a nyereményjáték miatt érdemes most előfizetni. A Direct One a 21. századi trendeket szem előtt tartva nem állt meg a műholdas televíziós szolgáltatásnál, hanem a fogyasztói igényekre válaszolva az online tévézés területén is megvetette a lábát. Ezért született meg az online TV szolgáltatás és a Direct Now applikáció. A digitális szolgáltatással a kedvenc műsorok, filmek bármikor megtekinthetők, újranézhetők és visszajátszhatók, valamint extra videós tartalmak is hozzáférhetők az applikáció videótárában. A Direct One ügyfelek ingyenesen férhetnek hozzá az alkalmazáshoz és nézhetik a benne elérhető összes műsort, köztük a videótár tartalmait is, előfizetésük részeként. A teljes otthoni élményért az applikáció okostévéken is elérhető.
Mindig megújuló tartalmak a Direct Now videótárban
A Direct Now applikáció videótárában egyre szélesebb kínálat érhető el, ráadásul az itt található műsorokat akár többször is megnézhetik a rajongók. A választékban megtalálható a National Geographic videótára, melyhez a Direct One előfizetők Magyarországon elsőként és jelenleg egyedüliként kaptak hozzáférést. Tavasz óta pedig a NatGeo mellett már az AMC, a Minimax és a JimJam tartalmai is bekerültek a kínálatba. Az elérhető részek időről időre frissülnek is az appban, ezért érdemes rendszeresen belépni a videótárba.
Kapcsolódó cikkek
- A UPC Direct mostantól Direct One
- Ünnepi tévécsatorna a Vodafone-tól
- Képregénysorozatok érkeznek az HBO GO-ra
- A nézők új kedvenc HBO sorozata – a Csernobil sikerének összetevői
- A UPC Directnél két hétig tart a gyereknap
- Kódolatlan héttel készülhetnek a Trónok harca fináléra a UPC Direct előfizetői
- A PR-Telecom előfizetői közel három hétig élvezhetik a Viasat History HD műsorait
- A Telekomnál az új bónuszcsatorna az Epic Drama
- Új epizódokkal érkezik az Oak Island átka, a HISTORY kincskereső
- Kódolatlan időszak és TV premierek a UPC Direct ügyfeleknek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.