A Telekomnál az új bónuszcsatorna az Epic Drama
Kosztümös drámák, szövevényes családi történetek és izgalmas fordulatok különféle történelmi korokban játszódó sztorikban – ezt kínálja a Telekom TV februári bónuszcsatornája*. Az Epic Drama kódolatlanul fogható a hetes programhelyen, a szokásos bónuszcsatorna helyén.
A népszerű drámacsatorna fantasztikus sorozatválasztékot kínál, amellyel egész nap izgalmas szórakozást biztosít a nézőinek. Sőt a csatorna februárban olyan exkluzív premierekkel is jelentkezik, amit például Az Étterem című sorozat, amely a második világháború utáni Svédországban játszódó történet, családi drámával, társadalmi konfliktussal és morális meghasonlással. A február harmadikán folytatódó Jamestown című sorozatban pedig a szép dunai tájakat is felismerhetik a magyar nézők, hiszen az Újvilág első kolóniájának történetét feldolgozó sorozatot többségében Magyarországon forgatták. Az 1600-as évek Amerikájában játszódó Jamestown a Golden Globe díjas Downton Abbey producerei álmodták meg.
________
*Az Epic Drama a IPTV és műholdas platformon, valamint a Telekom egyre kedveltebb TV Go platformján is díjmentesen elérhető valamennyi lakossági Telekom TV-előfizetőknek – a közszolgálati és koktél díjcsomagok előfizetői kivételével 2019. február elsején 12 órától 2019. március 01. dél között.
Kapcsolódó cikkek
- Kódolatlan időszak és TV premierek a UPC Direct ügyfeleknek
- 7 tévécsatorna kódolatlan a UPC Directnél
- Játszva tanítja az óvodásokat a Telekom augusztusi bónusz csatornája a JimJam
- Egy hónapig ingyenes a Nick Jr. csatorna a Telekomnál
- Moziklasszikusok végtelen mennyiségben, gyermeknapi bónusz és korlátlan humor a Telekomnál
- Áprilisi korlátlan Telekom moziélmény
- Donald Sutherland új sorozata már látható az HBO GO-n
- A Telekom VOLT Fesztivál fellépői
- Véget nem érő szórakozás egész márciusban a Telekom lakossági TV előfizetőinek
- Minőségi sportcsatornákkal kedveskedik a Telekom
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.