Alkalmazottból exkluzív lakástextil-tervező, majd az Év Marketingese
Ambrus Barbara enteriőrtervező, lakástextil-specialista lett az Év Marketingese, amit exkluzív ügyfélkiszolgálási megoldásaival érdemelt ki. Többek között a nevéhez fűződik a Gresham palota berendezési és textilmunkája.
„Leírhatatlanul boldog vagyok! Az első ilyen konferencián még alkalmazottként vettem részt. Csodálattal néztem mindenkit, aki megfordult a színpadon. Lenyűgözött és magával ragadott a légkör. Aztán eljött a nap, amikor elhittem, hogy én is képes vagyok létrehozni és irányítani egy vállalkozást, elhittem, hogy fel tudom építeni az ügyfeleimben a bizalmat” – mondta Ambrus Barbara.
Ambrus Barbara átveszi a díjat Wolf Gábortól a díj alapítójától
A budapesti szakember a lehető legexkluzívabb ügyfélkörnek dolgozik, olyan megrendelőket tudhat magáénak, mint például a Four Seasons Hotel Gresham Palace, melynek berendezési és textilmunkáiért felelt. Ő az, aki megálmodja a házak, villák, szállodák ruháját, majd drapériákba, függönyökbe, párnákba, kárpitokba, szőnyegekbe, tapétába öltöztetve életre kelti a tereket, utánozhatatlan miliőt teremtve.
Ambrus Barbara és Wolf Gábor a Gresham palota elnöki lakosztályában
Egy ilyen klientúra kiépítése rendkívül nehéz, óriási elhivatottságot igénylő feladat. Ennél a vevőkörnél a megszokott marketingeszközök nem működnek, nem lógnak a Facebookon, nem iratkoznak fel hírlevelekre, nem használnak kuponokat, és egyáltalán nem reagálnak a hirdetésekre.
Ambrus Barbara kompromisszummentes szolgáltatással és exkluzív ügyfélkiszolgálással építette ki exkluzív ügyfélkörét. Elmondta, hogy a teljes körű diszkréció magától értetődő alapfeltétel, ahogyan az is, hogy bármikor elérhetőnek kell lennie. A bármikor valóban azt jelenti, hogy bármikor és bármeddig, azonban ezzel soha nem élt vissza senki.
Ambrus Barbara munka közben
Kívülről úgy tűnhet, hogy ezek a vevők szórják a pénzt, ám ez a feltételezés nem is állhat messzebb a valóságtól.
Ambrus Barbara szerint nagyon is tudatos, megfontolt, értékteremtő befektetésekben gondolkodnak egy-egy beruházáskor. Fontos számukra az időtállóság, az egyediség, ezért Barbara kizárólagosságot biztosít az általa tervezett dizájnra, termékekre. Ugyanilyen fontos a tételes, precíz ajánlat és a fillérre pontos elszámolás. Ha kávézóban találkoznak, még a kapucsínót is ő fizeti magának és az ügyfeleinek is, ez elvi kérdés.
Ambrus Barbaráról
Bölcsész és közgazdász szakon szerzett diplomái mellett tanult lakberendezőnek a KREA Design Iskolában. Néhány év multis ügyfélszolgálati tapasztalat után egy hazai vezető belsőépítészeti cég külföldi értékesítési feladataiért felelt. 2004-től öt éven át az ÉS Galéria – függöny- és lakástextilszalon szakmai és marketingvezetője volt. Vállalkozását, a Design Commando Kft.-t 2009-ben alapította.
Kapcsolódó cikkek
- Átfogó digitális képzéseket indít a Magyar Marketing Szövetség
- A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot
- Átfogó és transzparens digitális hatékonyságmérés
- Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák
- Újra fesztiváloznak a marketingesek
- Lehet-e trend a trendnélküliség?
- Rekordszámú nevezés a Marketing Diamond Awards-on
- Kiderül, kik készítették az év legjobb marketing megoldásait
- Érkezik az ősz legnagyobb üzleti design konferenciája!
- Kulcspiacnak tekinti Magyarországot a Retargeting.biz
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.