Kulcspiacnak tekinti Magyarországot a Retargeting.biz
Tavaly lépett piacra hazánkban a romániai székhelyű e-kereskedelmi vállalat, a Retargeting.biz és az eddigi tapasztalataikat felhasználva bővítik szolgáltatásukat, valamint újabb fejlesztéseket hajtanak végre a megoldásaikon, amelyekkel a webáruházak forgalmát, a vásárlási élmény javítását szeretnék még inkább elősegíteni. A cég rövid idő alatt a kelet-európai régió egyik meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát az online marketing tevékenység automatizálása terén, és jelenleg több mint 3000 ügyfelet szolgál ki. A közelmúltban beléptek a görög e-kereskedelmi piacra és vele párhuzamosan megújították a magyar nyelven is elérhető honlapjukat.
A Retargeting.biz sikerének titka abban rejlik, hogy a gépi tanulási képességekkel rendelkező marketing automatizációs alkalmazásuk, a GDPR előírásoknak mindenben megfelelve, adatokat gyűjt az online boltok látogatóival kapcsolatban: figyeli a műveleteket, az egyéni érdeklődést, valamint a kedvenc termékeket, hogy ezek alapján automatikusan csoportokat hozzon létre. Ennek megfelelően ha a felhasználó otthagyja a bevásárló kosarát vagy vásárlás nélkül böngész a termékek között, akkor a későbbi webes navigációja során olyan hirdetésekkel fog találkozni, amely az online áruház termékeit, valamint az adott márkát segítenek megjegyezni, még akkor is, ha már elhagyta a weboldalt.
Az ügyfeleknek ráadásul lehetőségük van néhány kattintással aktiválni a platformon az „elhagyott bevásárló kosár-remarketing” és a „látogatói remarketing” kampányokat. A célközönség és a célzás kijelölése automatikusan történik, míg a kampány a megfelelő termékekkel személyre szabottan jelenik meg a felhasználók oldalán. Mivel a Retargeting.biz egyik célja, hogy biztosítsa a hirdetések létrehozásának leghatékonyabb módját, kampányaiban előre meghatározott címsorokkal, szövegekkel, call-to-action megoldásokkal és márkaépítő elemekkel dolgozik.
A vállalat a napokban élesítette a saját, megújult weboldalát is, ami még inkább a felhasználói élményre összpontosít, könnyebben használható, felhasználóbarát, minden eszközre optimalizált, tartalma pedig egyszerűen áttekinthető. A román, angol, magyar és bolgár nyelvű változat mellett a honlap már görögül is elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi tanácsadó testületben a Budapesti Metropolitan Egyetem vezérigazgatója
- Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben
- További 50 fővel növeli létszámát az idei évben pécsi IT-központjában az ALDI
- Bíróságon száll szembe az amerikai megszorító intézkedésekkel a Huawei
- Új Business Director a Panasonic-nál
- GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
- Az LG 2030-ig megvalósítja a teljes karbonsemlegességet
- Ren Zhengfei reakciója az amerikai szabályozással kapcsolatos kérdésekre
- Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
- A Fujitsu a „Vezetők” szegmensében a Magic Quadrant felmérése szerint
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.