Hat magyar cég is bemutatkozott a világ egyik legnagyobb fintech eseményén
A Startup Campus és Magyar Exportfejlesztési Ügynökség (HEPA) együttműködésében hat hazai fintech cég kapott lehetőséget, hogy részt vegyen a pénzügyi világ egyik legfontosabb innovációs eseményén, a londoni Fintech Connecten. A brit piacban érdekelt startupok nem csak a globális pénzügyi innováció legfrissebb trendjeibe láthattak bele, hanem saját termékük helyi bevezetéséhez is hasznos tapasztalatokat gyűjthettek.
A december 3-4-én megtartott kétnapos fintech túrán a hat magyar vállalkozás; a Scolvo, a ReCash, a Brokerchooser, a Péntech, a Vern, és a BlueOpes a Startup Campus londoni irodájának segítségével vett részt. A már egyaránt piacon levő, brit terjeszkedésben érdekelt startupok a túra első napján workshopon tanulhattak a pénzügyi világban vezető szerepet betöltő Egyesült Királyság fintech ökoszisztémájának sajátosságairól. Az előadásokat Sameer Gulati, a Department for International Trade FinTech szakmentora, Zafar Kanani és Stuart Mullins Clarks legal / Forbury Investment iroda ügyvédei, valamint Haiman Tamás, a Centre for Finance, Technology and Entrepreneurship (CFTE) senior tanácsadója, londoni ex-bankár tartották. A magyar cégeknek lehetősége nyílt bemutatkozni két helyi befektetőnek, Eva Tarsovanak a Wharton Asset Management befektetési tanácsadójának és Luca Zurlónak, a Voluntres partnerének is. „Az előadások során volt alkalmam megismerni, hogy mit gondolnak a digitalizacióról a világ vezető pénzügyi intézményei, továbbá megismerkedtem új potenciális partnerekkel és versenytarsakkal, akiktől rengeteg információt hallottam, amit beépíthetek majd a saját termékfejlesztésünkbe” – mondta el Boda Kálmán, a Scolvo ügyvezetője.
A második napon a cégvezetők a több mint 6000 érdeklődőt vonzó főeseményen, a FinTech Connect-en üzleti találkozókon építették a kapcsolataikat, valamint a világ minden tájáról érkező szakértőktől hallgathatták meg a legújabb iparági trendeket és regulációs újdonságokat. “Külön öröm volt számunkra a Fintech Connect konferencián való részvétel, ahol helyi és nemzetközi startupokkal folytathattunk érdekes beszélgetéseket a digitális pénzügyi szektor jelen és jövőbeli helyzetéről. Minden korai fázisú startup számára rendkívül fontos hiteles visszajelzést kapni termékéről. A fintech terütelen mozgó vállalkozásoknak erre a legmegfelelőbb hely egyértelműen London, Európa pénzügyi központja. Ezért is vagyunk nagyon hálásak a Startup Campus meghívásának, hogy lehetőségünk nyílt nemzetközi porondon is bemutatni a Vern által fejlesztett biztosítási szolgáltatásokat” – összegezte a túrát Elődi Márton, a Vern alapítója.
„London változatlanul a globális fintech színtér központja, és azok közé a piacok közé tartozik, ahol a felhasználók gyorsan adaptálják a digitális megoldásokat. Ebből adódóan a szektorban tevékenykedő startupok számára is kiemelten fontos, hogy ebben a gyorsreagálású fogyasztói térben validálhassák termékeiket” – összegezte a túra jelentőségét Gulyás Gergő, a Startup Campus London ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A 4iG-vel bővült az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége
- Bankolás? Játszani is engedd!
- 7 egyetemi ötlet kapott 15 millió forintos befektetést a Hiventures-től
- Athéni csúcstalálkozóval éledtek fel a magyar-görög startup kapcsolatok
- Sikeresen mutatkoztak be a magyar startupok az ázsiai fintech csúcstalálkozón
- MKB Fintechlab: mentoráltunk, a PénTech lett 2019 legígéretesebb fintech megoldása
- Az MKB Bank az elsők között alkalmaz nyílt banki platformot Magyarországon
- Német-magyar befektetői találkozó
- Közép-kelet-európai startup rendezvény a brit fővárosban
- A siker záloga a Fintech-en múlhat?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.