Elindult a 2019-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Már Early Bird kedvezménnyel lehet jelentkezni Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázatára. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 18. alkalommal hirdeti ki a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri az idei legfrissebb honlapokat, valamint a legjobb digitális megoldásokat is várja. Indul 'Az Év Honlapja' pályázat!
A mobilos weblap forgalom folyamatos növekedése és felhasználásának változásai átrendezték a honlapokról alkotott képünket. Az oldalunk tartalmának pillanatokon belül átláthatónak, gyorsnak és meghatározónak kell lennie, olyannyira, hogy egy útközbeni pár pillanatos böngészés is elérje a célját, megragadva az érdeklődőt. Ebben segít nekünk a folyamatos fejlesztés, a kreativitás és a marketingben szintén egyre több inspirációt és élményt nyújtó közösségi média. Ezért a honlapokon és a technológiai megoldásokon túl az influencer és a közösségi kampányokat is díjazzák.
„A digitális marketingben pár év alatt megváltozott minden: tarol a videós elérés, bedurvult a közösségépítés, erősödik az életmód marketing, már mindennaposak a legkülönbözőbb célú mesterséges intelligencia megoldások. Az automatizáltság egy újabb szintet lépett. Mindent visz az adat és meghatározó lett a felhasználói élmény. Az egyre gyorsuló digitalizáció felforgatja a világot. A marketingesek alig bírják szusszal a változások követését. Fontos a mindennapi tanulás, valamint a tanultak napi szintű alkalmazása, a tudatos fejlődés és a szakmai megmérettetés. ’Az Év Honlapja’ pályázat épp ezért egy biztos pont kíván lenni ebben a hatalmasra nőtt digitális világban.” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.
Számos elismert, hazai webfejlesztő lépett nemzetközi szintre, ezért magyar fejlesztésű, de angol nyelvű oldalakkal is lehet már pályázni. Magyarország legjobb honlapjaiból pedig néhányat jövőre beneveznek a nemzetközi ’World Summit Awards’ versenyre.
Érdemes tehát minél hamarabb jelentkezni, hiszen a korán ébredők a közönségszavazatok gyűjtésében is előnyre tehetnek szert.
A pályázatokat 2019. október 15-ig lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon.
A közönségszavazás csupán egy kattintás, így a nevezők rajongóik, közösségük bevonásával és mozgósításával egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat.
Az ünnepélyes díjátadóra 2019 novemberében kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- 15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!
- A Marketing Summit Hungary szakértői összeállították a szakma kihívásait
- Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez
- Digitális mestereket képez a Magyar Marketing Szövetség
- Ezek a várható 2019-es marketing trendek
- Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Tizenéves jövőtervezőket keres a UPC
- Elindult a 2018-as ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Egy hónap alatt közel százötven szakember regisztrált az MMSz minősítő rendszerében
- Elstartolt a Magyar Marketing Szövetség minősítő platformja
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bevállalós ötletekkel versenyeznek a Megoldások a holnapért döntősei
Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a csapatok elképzelésük prototípusát alkothatják meg és tesztelhetik működését a mentorok közreműködésével. A diákok a szakértők segítségével készülnek a végső, májusi megmérettetésre, ahol a három legjobb csapat összesen 6 millió forint összértékű Samsung készülékkel bővítheti egyéni és oktatási intézménye eszközparkját.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.
Női szakemberekkel mutat példát a fiataloknak az IVSZ és a WiTH
Március 20-án délután második alkalommal adták át az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH) együttműködésében meghirdetett 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén pályázat díjait. A BME Villamosmérnöki és Informatikai Karán megrendezett gálán négy kategóriában hirdettek nyertest, továbbá a szakmai zsűri egy olyan különdíjat is átadott, amellyel minden évben egy, a szakterületén kiemelkedően teljesítő pedagógus munkáját ismerik el.
Napelemes pályázat: ezek az akkumulátorok legnagyobb buktatói
Senki nincs még elkésve, aki igényelni szeretné a napelemekből és energiatárolóból álló rendszerekre kiírt Napenergia Plusz Program vissza nem térítendő támogatását, de elővigyázatosnak kell lenni. Házi Ádám, a Wagner Solar Hungária Kft. fejlesztési igazgatója felhívta rá a figyelmet, hogy nem minden akkumulátor tudja működtetni a rendszert áramszünet esetén, de arra is ügyelni kell, hogy a telepített eszközök kompatibilisek legyenek egymással. A szakértő szerint érdemes olyan kivitelezővel együtt dolgozni, aki a pályázat megvalósítása után is a rendelkezésünkre áll.