Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez

forrás: Prím Online, 2019. április 10. 19:47

Még több piacvezető cég lett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) tagja, a Coca-Cola Magyarország, a Henkel Magyarország, a Magyar Posta, a Nestlé Hungária, az MVM és a T-Systems Magyarország is csatlakozott a szervezethez. Az MMSZ egyre több nagyvállalatot tudhat az égisze alatt, az elmúlt egy évben az ügynökségi, a banki, a távközlési és az FMCG-szektor jól ismert szereplői kapcsolódtak be a szövetség munkájába. 

Számos cég ismeri fel a Magyar Marketing Szövetségben lévő lehetőségeket, ennek köszönhetően az elmúlt egy évben újabb piacvezető vállalatok csatlakoztak a szervezethez. Olyan neves cégek mellett, mint például az E.ON, a Mastercard, a Neckermann, az OTP Bank, a Provident, a Spar, a Supershop, a Szerencsejáték Zrt., és a Unicredit Bank mellett, az MMSZ új belépőként üdvözölhette soraiban a Coca-Cola Magyarországot, a Havas Media Hungary-t, a Henkel Magyarországot, az Index Kommunikációs Kft.-t, az EXIM Bankot, a Magyar Posta Zrt.-t, a Magyar Villamos Művek-et, a Nestlé Hungáriát, a Republic Group-ot, és nem utolsó sorban a T-Systems Magyarországot is. 

 

„Az MMSZ nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a tagjai számára személyre szabott fejlődési lehetőséget tudjon kínálni. Vannak, akik azért csatlakoznak a szövetséghez, mert a tagozatok munkájába szeretnének bekapcsolódni, vannak, akik egy szakmai közösség részévé szeretnének válni, és vannak, akik nagyszabású projektekben kívánnak részt venni. A szövetség hisz a projekt alapú működési modellben. A projektek számát tekintve a legaktívabb szakmai szervezet vagyunk. Minden évben sikeres programjaink vannak, ilyen például a Digital Masters – digitális marketing akadémia, a Marketing Summit Hungary, a Marketing Diamond Awards, az Országos Városmarketing Díj, „Az Év honlapja” pályázatunk, de ide soroljuk az idén bevezetésre kerülő szakértői platformunkat is, ami a marketing.hu oldalon lesz elérhető. Ezek mellett kiemelt figyelmet fordítunk további, tematikus edukációs programok szervezésére is" – mondta Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. 

 

A Magyar Marketing Szövetség az idei évre is ugyanazt az elkötelezettséget és aktivitást ígéri tagjainak, partnereinek és az egész marketingszakma számára, mint ami az elmúlt években jellemezte. Továbbra is nagy hangsúlyt fog fektetni a minősítésekre és a tudásmegosztásra. 

 

A szövetség a tagsági bázisának további növelése érdekében szeretné felmérni, hogy azon iparági szereplők, akik még nem tagjaik a szervezetnek, mely projektekhez csatlakoznának a legszívesebben és milyen formában. Az alábbi linken érhető el egy tájékoztató anyag - kérdőívvel kiegészülve -, melyben bemutatják a szövetségben zajló munkafolyamatokat, és hogy az egyes projektekhez miként lehet csatlakozni.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14