A hollywoodi filmes trükkök technológiája élőben a Telekom üzletében
A hollywoodi filmstúdiók digitális trükkjének alkalmazásával bárki küldhet személyre szabott 3D videóüzenetet szeretteinek egy virtuális világból, aki ellátogat a Telekom Allee bevásárlóközpontban található üzletébe.
A zLense valós idejű, 3D filmes és televíziós trükkrendszerén alapuló installáció segítségével az érdeklődők a saját mobiltelefonjukat használva kerülhetnek be egy virtuális térbe. A speciális technológia precízen meg tudja állapítani, hogy a mobiltelefon és az azt használó "operatőr" a valós térben elfoglalt pozíciója és végzett mozgása alapján merre található a virtuális térben, és ennek megfelelően állítja elő a mobiltelefon kamerájával rögzíthető látványt valós időben.
A különleges installáció december végéig próbálható ki a Telekom Allee-beli üzletében, ahol korábban a virtuális valóság élményét élhették át az üzletbe látogatók a HTC Vive segítségével.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor segítségével virtuális valóságba invitál az UNICEF
- Mikor hívd fel az ügyfeleidet? – Ebben segít a mesterséges intelligencia
- Új szövetségbe tömörülnek a VR-ipar vezető szereplői
- Ericsson: A 10 legfontosabb fogyasztói trend 2017-ben
- Jótékonysági sütivásár a Fenntarthatósági Médiaklub és a Telekom összefogásában az Önkéntesség Világnapján
- Amit az internettől kapunk karácsonyra
- A hackerek is készülnek az ünnepekre
- Hogyan lesz biztonságosabb az életünk?
- 1200 Mbps letöltési sebességet mutatott be 4G+ technológián a Telekom és az Ericsson
- A Telekom mobiljátéka áttörést hozott a demenciakutatás területén!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.