A Telenor segítségével virtuális valóságba invitál az UNICEF
Az UNICEF a gyermekbénulás leküzdésében eddig 99%-os eredményt ért el, a fennmaradó 1% eléréséhez a most induló karácsonyi adománygyűjtő kampányában a VR technológiát veti be. December 13. és 23. között Budapesten az Allee bevásárlóközpontban a világ vezető gyermekvédelmi szervezetének kitelepülésén egy különleges virtuális utazáson a világhírű színész, Ewan McGregor kíséri kalandra az érdeklődőket.
A virtuális valóság (Virtual Reality – VR) technológia idén februárban, a Mobile World Congress kiállításon robbant hatalmasat. Számos készülékgyártó, szoftverfejlesztő cég és startup rukkolt elő új megoldásokkal, ami előrevetítette, hogy a technológia hamarosan gyors terjedésnek indul. A Telenor már áprilisban a Hipersuli digitális oktatási programjának osztályaiban tesztelte a VR oktatási célú alkalmazását, majd az UNICEF gyermekjogokkal foglalkozó Ébresztő-Óra foglalkozásain készített 360 fokos gömbpanoráma felvételt, amelyet szintén VR sisakban megtekintve úgy érezheti a néző, hogy személyesen is ott ül az előadáson. Most az UNICEF karácsonyi kampányában a világhírű színész, Ewan McGregor főszereplésével kapott fontos szerepet az innovatív megoldás.
A VR technológia lebontja a határokat
Az UNICEF karácsony idején a VR-t választotta, hogy innovatív módon mutassa be munkáját, működését, eredményeit. Ewan McGregor és egy kilenc éves kenyai kisfiú, Job szereplésével készült videót a Gyermekbénulás Világnapjára jelentette meg az UNICEF. A videó üzenete arra a történelmi pillanatra hívja fel a figyelmet, hogy 99%-ban már sikerült megállítani ezt a fertőző járványt, most pedig az utolsó 1% eléréséhez kér támogatást a szervezet. A videó Kenyában készült és a világ minden táján levetítik.
„Az UNICEF komoly erőfeszítéseket tesz, hogy a leginnovatívabb technológiák segítségével mutassa be életmentő munkáját. A VR egy nagyon jó megoldás az emberek érzékenyítésére, és bár virtuális technológiának hívjuk, a valóságot mutatjuk meg az érdeklődőknek. Külön köszönjük a Telenornak, hogy az Ébresztő Óra támogatása mellett technológiai kérdésekben is számíthatunk a segítségükre.” – mondta el Danks Emese, az UNICEF Magyar Bizottság ügyvezetője.
Az UNICEF karácsonyi adománygyűjtő kampányának keretében látható „VR kiállítás” 2016. december 13. és 23. között tekinthető meg az Allee Bevásárlóközpontban, az emeleti Costa Coffee előtti területen.
Kapcsolódó cikkek
- Pénzbeli adományozás a Telenor ADDODA okostelefon alkalmazással
- Új szövetségbe tömörülnek a VR-ipar vezető szereplői
- Közel 400 hátrányos helyzetű gyermeket ajándékozott meg Miskolcon a Vodafone és a Nemzeti Színház közös Mikulása
- Ericsson: A 10 legfontosabb fogyasztói trend 2017-ben
- Jótékonysági sütivásár a Fenntarthatósági Médiaklub és a Telekom összefogásában az Önkéntesség Világnapján
- Jótékony taxi? Igen, létezik!
- Egy Cipősdoboznyi meglepetés karácsonyra
- 89.5 Music FM Jótündér a rászorulókért
- A Sziget és Telenor mutatta be az első hazai Viber-matricacsomagokat
- Lehull a lepel a Telenor karácsonyi ajánlatairól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar innováció: Közel száz tűzvédelmi szakembert képeztek ki az új módszerrel
Sikeres a tűzvédelmi szakemberek képzése, akik már egy új iparági sztenderd alapján sajátítják el a papírmentes tűzvédelmet. Az innovatív magyar megoldás e-naplós rendszere átláthatóbb és könnyebb hozzáférést biztosít a tűzvédelmi eszközökhöz és az ellenőrzéshez. A papírmentes rendszer egyre szélesebb körben terjed itthon és már akkreditált képzések is elérhetőek a témában.
A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen
Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.
A Thermaltake bemutatja a The Tower 300 mikro toronyházat
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert. Most egy új mikro-ATX házzal egészült ki – a The Tower 300-zal – egészült ki a sorozat, jellegzetes nyolcszögletű megjelenéssel, és lehetővé téve a hagyományos függőleges és az egyedi vízszintes elhelyezést.
K&H: ismét a legjobb digitális bank Magyarországon
A K&H Csoport az egymást követő második évben, 2024-ben is elnyerte a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review „Legjobb Digitális Bank Magyarországon” díját. Az indoklásban a K&H innovatív digitális pénzügyek terén játszott úttörő szerepét emelték ki, különös tekintettel a világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankra, valamint a hozzá kapcsolódó, a szektorban itthon elsőként beszédhanggal is és magyarul kommunikáló digitális pénzügyi asszisztensre, Kate-re.
Kreditbeszámítással érkezhetnek az Audi Hungaria Iskolaközpont tanulói a Széchenyi-egyetemre
Együttműködési megállapodást kötött a győri Széchenyi István Egyetem az Audi Hungaria Iskolaközponttal május 8-án. Ennek értelmében az iskola duális szakképzésének tanulói az egyetem gazdálkodás és menedzsment, valamint kereskedelem és marketing alapszakán élhetnek a kreditbeszámítás lehetőségével, ami a tanulmányi idő jelentős lerövidülését is jelentheti.