Svédországban már a karácsonyi ajándékokat is robot csomagolja

forrás: Prím Online, 2015. december 8. 15:36

Az advent heteiben YuMi, az ABB együttműködő kétkarú robotja gyakran feltűnik majd a svéd televízióban. A Media Markt YuMit választotta karácsonyi kampánya reklámarcának, hogy felkeltse a vásárlói figyelmét. Karácsony előtt több olyan reklámfilmet is műsorra tűznek, amelyekben YuMi karácsonyi ajándékokat fog csomagolni.

A filmszereplésen túl, YuMi Karácsony előtt a svédországi Média Markt 18 üzletében is megjelenik, hogy becsomagolja a vásárlók ajándékait. A reklámkampányban a Media Markt az ABB robotjának az „Ajándékcsomagoló” nevet adta. 

 


YuMi, melynek neve a „you” and „me”, a te és én szavakból jött létre, az ember és a robotok közötti együttműködés többéves kutatómunkájának eredményeit testesíti meg. Az ABB együttműködő kétkarú robotja rugalmas kezekkel (megfogó szerkezetekkel) és csúcstechnológiájú robotvezérléssel rendelkezik.  A robotot apró alkatrészek összeszereléséhez fejlesztették ki. Beépített biztonsági jellemzőinek köszönhetően a robot érzékelni tudja, ha neki ütközik valaminek, vagy valami az útjába kerül, ezért biztonsági kerítés nélkül is üzemeltethető.

 



Facebook oldal: https://www.facebook.com/ABBMagyarorszag
YuMi weboldala: www.abb.hu/yumi

 


 

Kulcsszavak: robot reklám

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?

Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.

2024. május 17. 13:10

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59