Svédországban már a karácsonyi ajándékokat is robot csomagolja
Az advent heteiben YuMi, az ABB együttműködő kétkarú robotja gyakran feltűnik majd a svéd televízióban. A Media Markt YuMit választotta karácsonyi kampánya reklámarcának, hogy felkeltse a vásárlói figyelmét. Karácsony előtt több olyan reklámfilmet is műsorra tűznek, amelyekben YuMi karácsonyi ajándékokat fog csomagolni.
A filmszereplésen túl, YuMi Karácsony előtt a svédországi Média Markt 18 üzletében is megjelenik, hogy becsomagolja a vásárlók ajándékait. A reklámkampányban a Media Markt az ABB robotjának az „Ajándékcsomagoló” nevet adta.
YuMi, melynek neve a „you” and „me”, a te és én szavakból jött létre, az ember és a robotok közötti együttműködés többéves kutatómunkájának eredményeit testesíti meg. Az ABB együttműködő kétkarú robotja rugalmas kezekkel (megfogó szerkezetekkel) és csúcstechnológiájú robotvezérléssel rendelkezik. A robotot apró alkatrészek összeszereléséhez fejlesztették ki. Beépített biztonsági jellemzőinek köszönhetően a robot érzékelni tudja, ha neki ütközik valaminek, vagy valami az útjába kerül, ezért biztonsági kerítés nélkül is üzemeltethető.
Facebook oldal: https://www.facebook.com/ABBMagyarorszag
YuMi weboldala: www.abb.hu/yumi
Kapcsolódó cikkek
- Az LG a magyar fővárosban forgatta legújabb OLED tévés reklámfilmjét
- Robotok segítenek egy magyar kórházban
- Tömegeket vonzott az első Robotcsata
- Egymás ellen kő-papír-ollóztak a robotok
- Az ABB bemutatta a legnagyobb terhelhetőségű, többfunkciós robotját
- Robotokat alkalmaztak gerincműtéteknél Kínában
- Robot-ember – két jó barát?
- Megérkezett YuMi, az emberbarát robot
- High-tech újdonságok a CEATEC-en
- Robotrekord született a Kutatók Éjszakáján az Ericssonban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.