Mobilbarát oldalakat preferál a Google kereső
A Google átalakította a mobileszközökön működő kereső rendszerét: előnyben részesíti azokat a weboldalakat, melyek mobilkészülékeken jól böngészhetők.
A mai naptól a Google nem csak azt veszi figyelembe a keresési eredmények sorba rendezésénél, hogy mennyire felel meg az oldal tartalma a keresési feltételeknek, hanem az oldal elrendezését is. Minél inkább mobilbarát egy oldal, annál nagyobb valószínűséggel fog megjelenni az eredmények között mobileszközökön, illetve az okostelefonokon.
Mostantól a mobileszközünkön leginkább olyan oldalak jelennek meg, amelyeknél nem kell nagyítani- kicsinyíteni, ide-oda görgetni, hogy el tudjuk olvasni. Természetesen azért még mindig az oldal tartalmának a megfelelése a legfontosabb, de a több adekvát tartalommal rendelkező oldal közül a mobileszközre tervezettet helyezi előrébb.
Az emberek egyre többször használják mobil eszközeiket a böngészésre. Az online adatforgalom 60%-át mobil eszközök generálják a ComScore 2014-es felmérése szerint. Épp ezért a cégeknek itt az ideje odafigyelni arra, hogy a weboldalaik mobil eszközökön is jól olvashatóak, jól használhatóak legyenek. Azok a cégek, melyek eddig erre nem figyeltek, több látogatótól, vásárlótól eshetnek el az elkövetkezendő időben a Google frissítése miatt.
Forrás: CNET.com
Kapcsolódó cikkek
- A Google mobilkeresője segít megtalálni a megfelelő alkalmazást
- 100 napig a levegőben a Projekt Loon ballonjai [Videó]
- Megújította a partneri szerződését a Microsoft és a Yahoo
- Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?
- Jennifer Lopez dekoltázsa hívta életre a Google képkereső funkcióját
- Az amerikaiak 7%-a használja az internetet a telefonján keresztül
- „Megfordult” a Google
- Megváltozik a Google rangsorolási algoritmusa
- Komoly piacveszteség érte a Google-t
- Katy Perry a YouTube 2014-es sztárja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.