Mobilfizetési alkalmazásokat fejlesztett a Cellum

MTI Sajtóadatbank, 2015. február 22. 08:44

A mobilfizetési rendszert támogató alkalmazásokat fejlesztett a Cellum Innovációs és Szolgáltató Zrt., a 174,45 millió forintos projekt a Gazdaságfejlesztési Operatív Program 70 százalékos támogatásával valósult meg.

A pénzből a Cellum elkészítette a prototípusát annak az alkalmazásnak, amely QR kód vagy vonalkód beolvasása nélkül, az árut egyszerűen lefotózva képes felismerni a megvásárolni kívánt terméket.

A közlemény szerint egy másik applikáció a mobilalapú jegyvásárlást könnyítheti.

A Cellum mobilpénztárcába integrálható hűségkártya funkciót is készített, amellyel a felhasználók okostelefonjukon virtuális pontgyűjtő kártyát igényelhetnek és használhatnak. A vállalat mobilkupon kezelő applikációja pedig alkalmas lehet arra, hogy a kereskedők a papírkuponok helyett személyes kedvezményeket adjanak vásárlóiknak.

Az innovációs projekt 121,64 millió forintos uniós támogatást kapott, a társaság szorosan együttműködött a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemmel.

A 2000-ben alapított Cellum Csoport 2011 óta több leányvállalatot alapított európai országokban, képviseleti irodát nyitott Észak-Amerikában és Ázsiában. Újításai az okostelefonon keresztül történő vásárlásokat egyszerűbbé és biztonságossá tették. Partnerei között szerepel a Telenor, a Magyar Telekom és a MasterCard is.

A cég csaknem 80 százaléka magyar tulajdonban van, részben az OTP kockázati tőkebefektetési alap is tulajdonosa. Az Igazságügyi Minisztérium nyilvános adatbázisa szerint 2013-ban a társaság 271,2 millió forintos veszteséggel zárt, 296,5 millió forintos nettó árbevétel mellett.

A Cellum a deficitet a magas humánerőforrás-igénnyel és azzal indokolta az MTI-nek, hogy termékei iránt fokozatosan nő a kereslet.

Kulcsszavak: mobilfizetés Cellum

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14