Mobilfizetési alkalmazásokat fejlesztett a Cellum
A mobilfizetési rendszert támogató alkalmazásokat fejlesztett a Cellum Innovációs és Szolgáltató Zrt., a 174,45 millió forintos projekt a Gazdaságfejlesztési Operatív Program 70 százalékos támogatásával valósult meg.
A közlemény szerint egy másik applikáció a mobilalapú jegyvásárlást könnyítheti.
A Cellum mobilpénztárcába integrálható hűségkártya funkciót is készített, amellyel a felhasználók okostelefonjukon virtuális pontgyűjtő kártyát igényelhetnek és használhatnak. A vállalat mobilkupon kezelő applikációja pedig alkalmas lehet arra, hogy a kereskedők a papírkuponok helyett személyes kedvezményeket adjanak vásárlóiknak.
Az innovációs projekt 121,64 millió forintos uniós támogatást kapott, a társaság szorosan együttműködött a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemmel.
A 2000-ben alapított Cellum Csoport 2011 óta több leányvállalatot alapított európai országokban, képviseleti irodát nyitott Észak-Amerikában és Ázsiában. Újításai az okostelefonon keresztül történő vásárlásokat egyszerűbbé és biztonságossá tették. Partnerei között szerepel a Telenor, a Magyar Telekom és a MasterCard is.
A cég csaknem 80 százaléka magyar tulajdonban van, részben az OTP kockázati tőkebefektetési alap is tulajdonosa. Az Igazságügyi Minisztérium nyilvános adatbázisa szerint 2013-ban a társaság 271,2 millió forintos veszteséggel zárt, 296,5 millió forintos nettó árbevétel mellett.
A Cellum a deficitet a magas humánerőforrás-igénnyel és azzal indokolta az MTI-nek, hogy termékei iránt fokozatosan nő a kereslet.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil bankkártya-terminál: új mobil fizetési megoldás a biztosítási piacon
- A Samsung kezében a Loop Pay
- Az okostelefonos fizetés és a drónok éve vár ránk
- Már mobilról is megvehetjük az új autópályamatricákat
- Sikeres évet zárt a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
- A Cellum fejlesztette a Telenor mobilfizetési alkalmazását
- Mobilalapú pénzügyi szolgáltatást indít a Telenor
- Bitcoinnal is lehet fizetni a román mobilPay rendszerben
- Módosították MobilTárca alkalmazást
- Mennyire használják az emberek az Apple Payt?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.