Két kategóriában is díjazták a 89.5 Music FM-et „Az Év Honlapja” versenyén
Két kategóriában is díjazott lett a 89.5 Music FM „Az Év Honlapja” idei megmérettetésén. A több száz nevezett honlap közül a rádió weboldala hozta el a közönségdíjat, a legjobb applikációk kategóriában pedig különdíjjal jutalmazta a szakma a csatornát.
Mintegy 300 pályázó mérettette meg magát az idei, „Az Év Honlapja” versenyen, az online kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményén, ahol két kategóriában is díjat hozott el a 89.5 Music FM. A fiatal felnőttek közt rendkívül népszerű csatorna honlapja kapta idén a verseny közönségdíját. A „mobil marketing megoldások” kategóriában pedig a szakma különdíját hozta el a rádió applikációja, mely a zsűri szerint „tökéletes megoldása egy rádiós applikációnak”.
Kiss Anikó, a 89.5 Music FM vezérigazgatója szerint a kezdetek óta nagy hangsúlyt fektetnek az on air szolgáltatás mellett az online megjelenések fejlesztésére. Köszönet azért, hogy a törekvéseinket a közönség és a szakma is egyaránt értékeli. A www.musicfm.hu a jelen funkciókkal és designnal 2012 augusztusában, az applikáció 2013 júliusában indult.
Kapcsolódó cikkek
- A REGIO JÁTÉK webáruháza lett az év e-kereskedelmi honlapja
- Pókerező robotok az NNG versenyén
- Itt a Global Startup Battle
- NASA-látogatást nyert egy magyar informatikus hallgató
- Online filmterveket finanszíroz a Médiatanács
- Magyar lányok versenyeznek a világ vezető robotika versenyén
- Megvannak az Intel Global Challenge nyertesei
- Bárki kipróbálhatja a vaklicites eljárást
- Újra lesz Appra magyar! alkalmazásfejlesztő verseny
- Hosszabbít Az Év Honlapja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.