Új számlafizető alkalmazással amerikai versenyen döntős a Cellum
Döntőbe jutott a Cellum alkalmazásterve az egyik legrangosabb mobilbanki szakmai versenyen, a Citi Mobile Challenge-en. A magyar tulajdonú nemzetközi fejlesztőcég olyan alkalmazástervet nevezett, amely többek között karakterfelismeréssel teszi egyszerűbbé a közüzemi számlák befizetését.
A Cellum pályamunkája egy, a közüzemi számlák okostelefonon keresztüli befizetését segítő alkalmazás. A cég által használt technológia a kényelem mellett gyors és biztonságos fizetési megoldást kínál. A felhasználóknak mindössze a számlaösszesítőt kell mobiljukkal beszkennelniük. Az adatok automatikus azonosítása és a fizetési mód kiválasztása után azonnal indítható a tranzakció, nincs szükség csekkre és sorbanállásra, a számlák bárhol, bármikor rendezhetők. A Cellum alkalmazásával minden tranzakció egyenként jóváhagyható, így lényegesen biztonságosabb fizetési módot nyújt, mint például a csoportos beszedés.
„A Cellum biztonságos mobiltárca platformját használva egy olyan alkalmazást fejlesztettünk a Citi számára, ami a bank ügyfeleinek a hagyományos mobilbanki szolgáltatásokon jóval túlnyúló felhasználói élményt nyújt.” – mondta Jeff McAllister, a Cellum Észak-Amerikáért felelős elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilalkalmazás segíti a Sclerosis Multiplexben szenvedőket
- Frissült a HU-GO Mobil alkalmazás
- Partnerségre lépett az Office és a Dropbox
- A Google Glassra fejleszt alkalmazásokat a Pannon Szoftver
- Életet menthet az új mobilalkalmazás
- QR-segítség a turistáknak Keszthelyen
- Biztonsági aggályok fogják vissza az online fizetési szolgáltatások használatát
- Velotrack: biciklis nyomkövető okostelefon applikációval a Vodafone-tól
- Jelentősen átkozmetikázták a Gmail Android verzióját
- foodpanda – az ételrendelések jelentős része mobileszközről érkezik
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával
A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.
K&H: Kate tiszta nyereség
Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.