Transzvesztiták fiókjának zárolásáért kért elnézést a Facebook
A Facebook elnézést kér a tanszvesztitáktól és a meleg közösség egyes tagjaitól, amiért ideiglenesen zárolta fiókjukat arra hivatkozva, hogy a szabályzat csak a saját néven való facebookozást engedélyezi.
A Sister Roma nevű Facebook-felhasználó vezetésével egy csoport transzvesztita előadó panaszt tett a vállalat képviselőinél, akikkel a viszály rendezése céljából San Franciscóban találkoztak.
Sister Roma művésznevét majdnem 30 éve használja, és nem kívánja magát az interneten leleplezni. Az álnevet használókkal találkozva Chris Cox "pontosította" a szabályt, amely alapján a regisztrációkat törölték. Mint mondta, nem a törvényesen bejegyzett, hanem a való életben használt "hiteles" név, például egy bevett előadói név (művésznév) megadását várják el a felhasználóktól.
A transzneműek San Franciscó-i székhelyű jogvédő központja megdicsérte a nagyobb biztonságot szolgáló belső szabály rugalmas alkalmazását.
Kapcsolódó cikkek
- Pszichológushoz kerülhetsz a Facebook miatt
- Egyre több pár a Facebookot okolja a válásért Szerbiában is
- Öncenzúrára késztet a Facebook és a Twitter
- Lelki terror elleni portált hozott létre a Facebook
- Használják, de nem értik igazán a Facebookot a kkv-k
- Mikor hal meg a Facebook? Maximum, ha öngyilkos lesz…
- Több mint 50 millió Barca-drukker a Facebookon
- Nézőpont: a választók nem szívesen vállalják politikai szimpátiájukat a Facebookon
- Közösségi oldalak: Ha nyár, akkor betörés
- Facebook-megosztással sikerült a szervdonorok számát növelni
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.