Közösségi oldalak: Ha nyár, akkor betörés
Nyáron a betöréseknek is "főszezonja" van és a betörők egyre gyakrabban használnak fel a közösségi oldalakon megosztott információkat a célpont és az idő kiválasztásához - figyelmeztet az osztrák rendőrség.
"Erőteljesen növekszik a facebookos állapotjelentések és nyaralási fotók alapján elkövetett betörések száma. Egyre gyakrabban halljuk a kihallgatásokon a betörőktől azt, hogy ezek alapján szemelték ki áldozatukat" - mondta az ORF rádió hírportáljának Roman Hahslinger, a bécsi rendőrség szóvivője.
Az osztrák rendőrség azt tanácsolja a közösségi oldalak felhasználóinak, hogy bánjanak körültekintően személyes adataikkal, így például ne adjanak meg születési dátumot és lakcímet. Sokan nem mindenkit ismernek, aki a közösségi oldalakon "ismerősük" lesz - mutat rá Hahslinger.
A Facebook-profil beállításainál érdemes ügyelni arra, hogy az állapotjelentések és fotók ne jelenhessenek meg keresőoldalakon - tanácsolja Daniela Zimmer, az osztrák Munkáskamara fogyasztóvédelmi szakértője.
Kapcsolódó cikkek
- A vezetés közbeni SMS-ezés veszélyeire figyelmeztet Werner Herzog új dokumentumfilmje
- A vezetés közbeni SMS-ezés veszélyeire figyelmeztet Werner Herzog új dokumentumfilmje
- Átvágás a nyeremény klíma
- Átvágás a nyeremény klíma
- Alig figyelnek mobiljaikra a fesztiválozók
- Alig figyelnek mobiljaikra a fesztiválozók
- Facebook-megosztással sikerült a szervdonorok számát növelni
- Facebook-megosztással sikerült a szervdonorok számát növelni
- Nem vagyunk őszinték a neten
- Nem vagyunk őszinték a neten
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.