Xerox az amerikai kamionokban is
A közúti teherszállítás szervezésében kap új szerepet a Xerox az USA-ban. A napokban kibővített megállapodás szerint a dokumentumkezeléssel foglalkozó piacvezető vállalat saját technológiai megoldásainak biztosításával vesz részt a PrePass (Automatikus Járműazonosítás) működtetésében.
Az amerikai automatikus járműazonosítás (PrePass) működtetésébe kapcsolódik be a Xerox. A PrePass egy olyan elektronikusan működő kommunikációs rendszer, amely menetközben ellenőrzi az államon áthaladó tehergépkocsi fuvarlevelét, biztonsági állapotát, súlyát és a többi járműinformációt. Ha mindent rendben talál, folyamatos szabad utat enged számára a célállomásig, viszont ha valamilyen tisztázandó problémára akad, akkor az autónak a következő ellenőrző ponton meg kell állnia.
A PrePass használatával a sofőröknek nem kell időt elvesztegetniük az ellenőrző pontokon a szükséges átvizsgálásokkal és adminisztrációval, miután az adatszolgáltatás előzetesen megtörténik a jármű és a PrePass központ közötti kommunikáció során.
A Xerox ugyanakkor nem csupán ennek a rendszernek a működtetéséhez nyújt technológiai támogatást, hanem a PrePasst kiszolgáló vevőszolgálat hatékonyságának növelésében is közreműködik, illetve elektronikus fizetési rendszert épít ki 78 fizető kapunál, hogy az úton lévő kamionosok a gyorsabb haladás érdekében egyszerűen, készpénz használata nélkül róhassák le az útdíjakat.
Kapcsolódó cikkek
- SUSE SolidDriver program a legújabb hardvereszközök gyors telepítéséért
- Pénzküldés telefonról telefonra
- Az SAP megoldása blokkolja a gyanús SMS-eket
- Az Eaton 9PX UPS támogatja a párhuzamos üzemmódot
- Elektronikusan is kérhetik számláikat az OTP SZÉP kártyások
- Drónokkal internetet – a Facebook megvenné a Titan Aerospace-t
- Hazai találmány az első Mastercard integrációjú digitális pénztárca
- Itt az adat, hol az adat?
- Elérhető az új Novell Open Enterprise Server
- Nonstop orvosi távfelügyelet a Xeroxtól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.