Mobilalkalmazások: kik a legaktívabbak?

Czipperer Dia, 2014. február 24. 14:41

A Distimo új tanulmánya szerint jelenleg Ázsiában van a legnagyobb piactere az alkalmazásoknak. Egy év alatt 162%-kal nőttek a Google Playből származó bevételek. 

A Google Play bevételei 2013-ben jelentősen nőttek, melynek meghatározó részét Ázsia produkálta. A Distimo kutatása alapján a világ alkalmazás-bevételeinek 41%-a innen származik, Észak-Amerika 31%-ot, Európa pedig 23%-ot tesz ki a befolyt összegek tekintetében.

 

Az ázsiai országokat tekintve a Google Playből és az App Store-ból származó bevételek egyenletesebben oszlanak meg, mint más régiókban. Észak-Amerikában az Apple vezet ezen a téren 75%-kal. Az ázsiai országokat jobban szemügyre véve pedig kétségtelenül Japán a legjövedelmezőbb ország.

 

Ebben a régióban az ingyenes üzleti modell vezet  A legnagyobb bevétel-növekedést Dél-Korea érte el 271%-kal, melynek jó részét a Google Play letöltések adták.

 

 

Decemberben a legnépszerűbb, ezáltal a legtöbbet letöltött játék az Angry Birds Go! volt, melyet a CarrotFantasy 2: Polar Adventure (japán verzió) és a The Hardest Game is History (japán) követett.

 

Egy másik jelentés szerint (Portio Research) szintén az ázsiai régióban várható a legnagyobb növekedés, ám külön-külön mindegyik piacon pozitív irányba mozdult el az alkalmazáspiac.

 

Az előzetes becslések szerint az ázsiai térségben az alkalmazás-felhasználók száma 2017-ig 39,8%-kal nő majd, és számuk átlépi a 2 milliárdot (nagyjából 2 milliárd 39 millióra nő).

 

Világszinten is főként az ingyenes alkalmazásokat keresik az emberek. A becslések szerint az elkövetkező években továbbra is ez a tendencia folytatódik majd: míg tavaly a letöltött applikációk 89,6%-a volt ingyenes, addig 2017-re ezek aránya a 94,5%-ot is elérheti.

 

Kínában a Baidu tette közzé legfrissebb eredményeit az Android felhasználókat vizsgálva az aktuális mobiltrendeket illetően. Ebből kiderül, hogy az emberek nagy része (59%) alkalmazásboltokból szerzi be az egyes appokat, csupán 13%-uk használ online alkalmazáskeresőket, és 21% telepíti PC-n keresztül eszközére az adott programot.

 

A letöltések száma is növekedett az előző évhez képest: még 2012-ben az egy főre jutó letöltött appok száma 8,2 volt, addig 2013-ban már 10,5 alkalmazás jutott egy-egy userre. Rendszeresség tekintetében is növekedés tapasztalható: míg egy évvel korábban az androidosok 11%-a töltött le napi szinten valamilyen appot telefonjára, addig2013. harmadik negyedévében ez a szám már 15%-ra rúgott.

 

Forrás: Techspot.com

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14