A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
A Táskkaszalon felmérése szerint sok férfi is vásárol női táskákat a neten, valamint egyre többen mobileszközről tájékozódnak, esetenként pedig a vásárlást is itt bonyolítják.
A Táskaszalon legfrissebb statisztikája szerint idén a bézs, a barna és a fehér színű női táska hódít a neten, ezeket keresték leginkább a vásárlók nyáron a webshopokban.
Táskákat online viszonylag kevesebben vásárolnak, főleg a fővárosi lakosságot tekintve. Itt számos üzlet áll rendelkezésre, ám vidéken ennek töredéke, így ebben a körben jóval nagyobb az online tábor.
Érdekes, hogy Budapest környékén is sokan rendelnek webshopokból, valamint Veszprém és Pécs emelkedik ki a sorból. A válogatósság tekintetében a Fejér megyeiek állnak az élen, ők nézelődnek a legtovább, mielőtt döntenének.
A felmérésből kiderül, hogy elég gyorsan döntenek a vásárlók a neten. Többségük 2-3 perc alatt választ, de 10 percen belül nagy részük befejezi a vásárlást.
A mobiltelefonokat is előszeretettel használják kutatásra, nézelődésre (közel 10%), valamint olyanok is akadnak, akik itt bonyolítják vásárlásukat is. Sőt, az a adatok azt mutatják, hogy a mobileszközök terén a táblagépek nagyon népszerűek az online táska webshopok körében (feltehetően a kijelzőméret miatt), ugyanis minden 20. látogató már táblagépről keresi fel az oldalt.
A legnépszerűbb mobileszköz csoport a Samsung Galaxy szériájának telefonjai és táblagépei: a mobilos felhasználók egyharmada használ ilyen készülékeket. Az Apple iPhone-jai és iPadjei csak a második helyen állnak.
"Amit kevesen tudnak, hogy a női táskát vásárlók 10-15%-a tulajdonképpen férfi, akik párjuknak szeretnének meglepetést szerezni egy-egy divatos modell megvásárlásával" – mondta Beck Mónika, a Táskaszalon.hu-t is üzemeltető Prémium Webáruházak Kft. ügyvezetője.
"A férfiak egyébként tudatosabbak, ha megtalálják, amit keresnek, nem nézelődnek tovább, hanem gyorsan rögzítik is a megrendelést. Míg a hölgyek szeretnek még azután is hezitálni, ha megtalálták azt a táskát, ami a legjobban tetszett nekik. Ők szeretik újra átnézni a teljes választékot."
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- Az online csalások áldozatainak 41 százaléka sosem látja viszont pénzét
- A magyarok félnek, hogy megfigyelik őket
- Cisco: igény van az átfogóbb kommunikációs megoldásokra
- A vásárlási láz kezdetét vette
- A netezők szeretnek nyerni
- A neten tájékozódunk
- A felhő és a közösségi alkalmazások jövője vállalati környezetben
- Hazánkban is egyre többen választják az online bankolást
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nagy hatótáv, nagy lehetőségek
A GreenGo, Budapest máig egyetlen teljesen elektromos autómegosztója olyan, nagy hatótávú autókkal bővítette flottáját, amik még egy lépéssel közelebb visznek ahhoz, hogy búcsút mondhassunk a saját autónak.
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.
Már több millió európai Samsung felhasználó veszi igénybe az új One UI 6.1 frissítéssel érkezett Galaxy AI funkciókat
A One UI 6.1 frissítéssel még több eszközön váltak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, amelyekkel a Samsung elsőként a – 2024 februárjában megjelent – Galaxy S24 készülékeket látta el. A szoftverfrissítés a Galaxy S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 és Tab S9 szériát érintette, az AI funkciók márciustól egyre több készüléken váltak elérhetővé, amelynek köszönhetően Európa-szerte több millió felhasználó tapasztalja meg a Galaxy AI élményt.
Adatbiztonsági frissítést adott ki az ASUSTOR
Az ADM 4.3 az adatbiztonságra összpontosít. A zsarolóvírusok és más rosszindulatú programok terjedésével az ADM 4.3 megerősíti védelmét és hivatalossá tesz számos új adatbiztonsági funkciót.
A CineBeam Q-val újra megkezdi a projektorok forgalmazását Magyarországon az LG
Az LG az elmúlt években nem értékesített projektorokat a magyar piacon, 2024-ben azonban újra visszatérnek a cég otthoni vetítői. Az első modell, ami újra nálunk is kapható, rögtön egy újdonság: a januári CES-en bemutatott LG CineBeam Q, ami egy kompakt, szinte műtárgyként is értelmezhető 4K projektor. A készülék egyelőre kizárólag az LG webáruházában kapható, itt viszont 15% kedvezményt kapnak azok, akik elsőként megrendelik a terméket.