Technológiai újítás a Jófogáson
A Google mintájára fejlesztették az oldalt
Megújult a Jófogás.hu. Az online apróhirdetési oldalt a Google Instant alapelvei szerint fejlesztették. Ezzel a felhasználók még könnyebben és gyorsabban böngészhetnek a több mint négymillió termék között.
A Jófogás. hu továbbfejlesztett rendszere egészen új felhasználói élményt kínál. A Google-hez hasonlóan már a gépelés közben megjelennek a releváns találatok, és az oldal valós időben frissül az új hirdetésekkel.
A korábbi öt perces frissülési időszaknek is vége. Ezentúl a kézi ellenőrzés után azonnal láthatóvá válnak az oldalon az egyes hirdetések. További újítás még, hogy erről a böngészők is értesítést kapnak az oldalon.
A fejlesztéseket a Google Instant inspirálta, amely 2010 második félévében indult, és igen pozitív visszajelzéseket kapott. Reszler Gábor, az apróhirdetési portál termékfejlesztési vezetője elmondta, hogy bár a „Jófogás napi sok milliós keresési száma elmarad ugyan a keresőóriás adataitól, az apróhirdetési oldalon bevezetett valós idejű tartalomindexálás és instant keresés azonban azt mutatja, hogy a technológia mára mindenki számára elérhetővé vált.”
Az újítással jelentősen nő a hatékonyság, ám mindez nem megy a minőség rovására, hiszen Budai László ügyvezető elmondta, hogy a kollégáik továbbra is minden hirdetést ellenőriznek, mielőtt kikerül az oldalra.
Kapcsolódó cikkek
- 400 millióért vesz startupot a Google
- Innováció a Business Telecomtól
- Közös navigációs megoldást fejlesztett a BMW és az SAP
- Yahoo a látogatottsági lista élén
- Online hormonhatározó adatbázist nyitott a Házipatika
- Kétszámjegyű növekedés az online játékforgalmazásban
- Hackertámadás? - Órákra lebénult az internet Kínában
- Idén is lesz Biztonságosabb Internet Nap
- Integrált vércukorszintmérővel ellátott kontaktlencse a Google-től
- Két bővítménytől is megszabadult a Chrome
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.