Technológiai újítás a Jófogáson

A Google mintájára fejlesztették az oldalt

Czipperer Dia, 2014. január 28. 10:18

Megújult a Jófogás.hu. Az online apróhirdetési oldalt a Google Instant alapelvei szerint fejlesztették. Ezzel a felhasználók még könnyebben és gyorsabban böngészhetnek a több mint négymillió termék között.

A Jófogás. hu továbbfejlesztett rendszere egészen új felhasználói élményt kínál. A Google-hez hasonlóan már a gépelés közben megjelennek a releváns találatok, és az oldal valós időben frissül az új hirdetésekkel.

 

A korábbi öt perces frissülési időszaknek is vége. Ezentúl a kézi ellenőrzés után azonnal láthatóvá válnak az oldalon az egyes hirdetések. További újítás még, hogy erről a böngészők is értesítést kapnak az oldalon.

 

A fejlesztéseket a Google Instant inspirálta, amely 2010 második félévében indult, és igen pozitív visszajelzéseket kapott. Reszler Gábor, az apróhirdetési portál termékfejlesztési vezetője elmondta, hogy bár a „Jófogás napi sok milliós keresési száma elmarad ugyan a keresőóriás adataitól, az apróhirdetési oldalon bevezetett valós idejű tartalomindexálás és instant keresés azonban azt mutatja, hogy a technológia mára mindenki számára elérhetővé vált.”

 

Az újítással jelentősen nő a hatékonyság, ám mindez nem megy a minőség rovására, hiszen Budai László ügyvezető elmondta, hogy a kollégáik továbbra is minden hirdetést ellenőriznek, mielőtt kikerül az oldalra.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14