Yahoo a látogatottsági lista élén
A comScore adatai szerint az elmúlt hat hónapban a Yahoo a Google fölé kerekedett a látogatottság tekintetében, ezzel neki sikerült a legnagyobb webes forgalmat generálni.
A legfrissebb havi rangsor szerint jelenleg a Yahoo zárta az évet az első helyen a maga 195,1 millió egyedi látogatójával, míg a Google csak a második a sorban 192,3 millió egyedi userrel. A top 5-ben találjuk még a Microsoftot, a Facebookot és az AOL-t egyre csökkenő számokkal: 175,2 millió, 140,7 millió valamint 120 millió egyedi látogatóval.
A Yahoo forgalma, bár folyamatosan növekszik, ez nincs egyenes összefüggésben azzal, hogy felvásárolták a Tumblrt, ugyanis ezek a számot azokat az adatokat nem tartalmazzák. A Tumblr ebben a hónapban a 30. helyen végzett 34,4 millió egyedi látogatóval. Ez csökkenést mutat a nyári 38 millióhoz épest.
Azért lehet eltérés egyéb Yahoo forgalmi adatokkal szemben, mert a comScore statisztikái csak a PC-adatokat tartalmazzák, a mobilszegmens nincs benne. A Yahoo aktív felhasználóinak száma pedig – már korábbi adatokból is tudjuk – ennél jóval több, főleg a fiatalabb korosztály tekintetében.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- A Google kampányol, hogy Indiában több nő használja az internetet
- Titkosításba kezd a Yahoo
- A Google eltávolítja egy gyilkossági helyszín képét a Mapsről
- Megjelent a Google Media Tools
- Kétlépcsős hitelesítést vezet be a Yahoo
- Magunk után is kutatunk a Google-n
- A magyarok félnek, hogy megfigyelik őket
- A Yahoo forgalma megelőzte a Google-ét
- A Google nagyobb az USA-ban, mint a Facebook, Twitter és a Netflix együttvéve
- A Yahoo! ejtené a Microsoftot és a Google-lal akar szövetkezni
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.