A traktor és a Simson motor a legmenőbb a Jófogáson
Bár a karácsony slágertermékei egyértelműen a táblagépek és az okostelefonok, úgy tűnik, az általános tendencia nem ez, legalábbis a Jófogás.hu adatai szerint. Az apróhirdetési oldal eredményei szerint meglepő módon a traktor, motor, babakocsi és a ló a legkeresettebb termék.
Érdekesek a Jófogás.hu adatai abból a szempontból, melyek a legkeresettebb termékek náluk. A Top 10-ben ugyanis nem szerepel semmilyen ma népszerű elektronikai eszköz, ellentétben a traktorral vagy a lóval.
Az emberek inkább az olcsóbb dolgokra vadásznak a neten, ezt a rangsor is mutatja, mely szerint a régi Simson motor népszerűbb, mint a BMW. Ez utóbbira több mint 5 millióan kerestek rá tavaly.
A statisztikából az is kiderül, hogy az emberek az elektronikai cikkek, mint például a laptopok esetében főleg az olcsób árkategóriában keresgélnek.
Még a szakértőket is meglepte a mezőgazdasági termékek népszerűsége. „Az MTZ traktort 3,3 milliószor keresték 2013-ban a Jófogáson, így a fehérorosz csodagép meg is kaparintotta a negyedik helyet. A többség nyilván megtalálta a hozzá illő traktort, hiszen nemcsak a kereslet, a kínálat is hatalmas” – olvashatjuk a közleményben. A lista egyéb elemei sem éppen mindennapi adatokkal szolgálnak, például a 10. hely, amelyet a ló birtokol.
Íme a legnépszerűbb keresőszavak a Jófogáson 2013-ban:
1. Simson
2. Kerékpár
3. Babakocsi
4. MTZ
5. Traktor
6. Laptop
7. Kanapé
8. Szekrénysor
9. BMW
10. Ló
Kapcsolódó cikkek
- Magunk után is kutatunk a Google-n
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
- Üzletépítés videotechnológiával
- Internet akkor és most - 10 év távlatából
- Uniós kezdeményezés "a jövő internetjének" kifejlesztésére
- Egyre fontosabb az internet az amerikaiak számára
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Az emberek négyötöde alapvető jognak tartja az internetet
- KSH: 112 ezerrel csökkent a mobiltelefon-előfizetések száma
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.