Vegyes tapasztalatokkal zárta első félévét az informatikai klaszter
Vegyes tapasztalatokkal zárta első félévét az Országos Minősített Informatika és Rendszergazda Hálózat Klaszter (OMIR), a piaci környezet nehezebb, a szakemberek tudásszintje differenciáltabb, az érdeklődés pedig nagyobb, mint az induláskor látszott - közölte a szervezet szerdán.
A tervek szerint a tagok száma az év végére érte volna el az ötvenet, de jelenleg már mintegy 220 tagot számlál a szervezet. Közülük mintegy 20 cég rendes tag, illetve kétszáz pártoló tag státusú informatikus is csatlakozott hozzá.
A közlemény szerint az elmúlt fél évben 11 tematikus szakmai képzést rendeztek, emellett több kisebb közös kivitelezési projektet valósítottak meg. A további kivitelezési projektek vállalását nehezítette, hogy jóval nagyobb az egyes szakemberek felkészültsége közötti eltérés, mint azt várták.
Olyan gyorsan fejlődött az informatika, hogy sok rendszergazda nem tudta tartani a lépést, ezért át kell alakítani a képzési tematikát - idézi a közlemény Kiril Kirovot, az OMIR ötletgazdáját és szervezőjét.
A szakember sikeresnek értékeli az első hónapokat, szerinte a megugrott taglétszám jelzi a szakma igényét. A tapasztalatok alapján újragondolják a következő időszakot; a tervek között szerepel egy szakmai konferencia szervezése, a differenciált képzések elindítása, valamint a rendes tagok számának és a közös kivitelezési projektek volumenének növelése.
Kapcsolódó cikkek
- Ipsos: Megérik a pénzüket az online kampányok
- Június 12-én lesz az Országos Marketing konferencia
- Digitális Közönségmérés: Elindult a dkt.hu szolgáltatás
- Új mobil hirdetési sablonok az Adverticum AdServerében
- Megváltozott fogyasztói szokások a piaci résztvevők szemszögéből
- Miben hisznek a hazai webshopok?
- A digitális reklámpiac 14%-kal nőtt 2012-ben
- Az EdgeRank algoritmus marad, de az esélyek változnak
- Kézben hordott hirdetések – XIII. Mfor Marketing Konferencia
- Tizedével nőtt az online és mobil hirdetési piac
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Protechtor Future Summit: Az AI exponenciálisan fejlődik, amire az emberi agy egyszerűen nincs felkészülve
Két borzasztóan aktuális és forró témáról beszélgettek neves és elismert hazai gondolkodók a Protechtor Future Summit üzleti és tech vezetőknek szóló inspirációs eseménysorozat tavaszi alkalmán. A mások mellett Király Júlia, Dr. Oszkó Péter vagy Dr. Tilesch György MI-szakértő nevével fémjelzett panelbeszélgetéseken a szakértők egyrészt a mesterséges intelligencia társadalmi igazságoságra és kultúrára gyakorolt hatását, másrészt az örök élet és a biológiai óra visszafordíthatóságának kérdését vizsgálták.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A Continental autógumija az első helyen végzett a Tyre Reviews szakportál négyévszakos abroncstesztjén
Újabb megmérettetésen, a Tyre Reviews 2024-es négyévszakos abroncsteszten győzedelmeskedett a Continental AllSeasonContact 2 modellje. Hét 205/55R16-os méretű, VW Golfra autóra felszerelt, egész évben használható modellből álló tesztmezőnyben ért el első helyezést.