Éjjel-nappal megfigyelhetők a csengtui óriáspandák az interneten
Augusztussal kezdődően az óriáspandákat követő 24 órás internetes csatornát indít a csengtui óriáspanda-tenyésztő központ - írja a sina.com hírportál.
Az 1987-ben alapított, ma már több mint 80 állat otthonul szolgáló központ 28 kamerát szerelt fel a több mint 100 hektáros területén. Ezek segítségével világszerte hat internetes csatornán lesz majd követhető a rendkívüli népszerűségnek örvendő állatok élete. A csatornák közt szerepel többek közt az "anya és gyermeke játszótere", a "pandaóvoda" vagy a "felnőtt pandák kertje" tematika is.
Az ipanda.com honlap kísérleti jelleggel már június vége óta működik, azon az élő videoközvetítés mellett a pandákkal kapcsolatos híreket is olvasni lehet, az érdeklődők az állatok életével kapcsolatos kvízeket tölthetnek ki, és akár a Kínán kívül élő pandákról is nézegethetnek képeket. Az elmúlt másfél hónapban már több mint 20 ezren "kapcsolták be" a pandatévét, a kommentekből ítélve a legtöbb néző tetszését elnyerték a látottak.
A kínai kezdeményezés nem számít egészen egyedinek a világon: az Egyesült Államokban több városban is működik pandakamera, Hongkongban ugyanígy, a tajpeji állatkert pedig a YouTube videomegosztó portálon tesz közzé videókat az ott nemrég született pandabébiről.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre népszerűbb a Nemzeti Jogszabálytár
- Tömegek nézték online a a VOLT-ot és a Balaton Sound-ot
- Mostantól bárki kiegészítheti a Google Térképet
- Wi-Fi repeater és hangérzékelés a D-Link új otthoni Cloud kameráiban
- Online álláskeresési szolgáltatást indított a munkaügyi szervezet
- Interneten követhető egy parlagi sas élete
- Vatera változások - Kevésbé bízhatunk a partnerminősítésben
- Román honlapot indított a Sziget fesztivál
- Internetes szervdonor-regisztrációs rendszert indítanak Kínában
- Információs rendszert hoz létre a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.