Szerbiában és Grúziában is megkezdte működését a PayPal
2013 április közepétől Szerbia és Grúzia előtt is online boltok ezrei nyíltak meg, miután megkezdte működését a két országban a világ vezető online pénzügyi szolgáltója a PayPal.
A PayPal lehetővé teszi, hogy felhasználói világszerte vásároljanak a legkisebb butikoktól kezdve az olyan fórumokig, mint az eBay. Mit jelent ez a szerb és a grúz felhasználóknak? Mostantól bármely olyan márkát és szolgáltatást megrendelhetnek Európából, az Egyesült Államokból vagy Ázsiából, amelyért a szolgáltató elfogadja a PayPal fizetést és szállít az adott országba. Ez a fizikai termékek mellett olyan javakra is vonatkozik, mint a zene, a játékok, a filmek valamint olyan szolgáltatások, mint például az utazás.
A PayPal bevezetése valószínűleg kihat majd az egyébként is dinamikus növekvő internet és e-kereskedelmi trendekre a két országban. A Gemius kutatása szerint a szerb internetfelhasználók 41.57%-a vásárolt tavaly online. Grúziában hatalmas növekedés érzékelhető az online tranzakciók területén, a Grúz Nemzeti Bank szerint a tavalyi éves növekedés elérte a 162%-ot.
A PayPal első lépésben az egyéni vásárlók számára válik elérhetővé a két országban, a további funkciókat pedig folyamatosan vezeti be a vállalat.
Kapcsolódó cikkek
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- A magyarok negyede a mellékhelyiségben is okostelefonozik
- Új európai vezetők PayPalnél
- Kínában az interneten kapható kozmetikumok túlnyomó része hamis
- A webshoppal is rendelkező üzletek fele legalább annyit értékesít online, mint a klasszikus csatornákon
- A mobilfizetésre térnének át a pénzintézetek
- Csak a "bolt" kiegészítésére használják a kkv-k webshopjaikat
- Virtuális próbafülke és egyéb digitális hatások a vásárlásra
- A PayPal a legismertebb digitális- és mobilfizetési platform
- MÁV: Biztonságos az interneten vásárolni vonatjegyet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).