Nőtt az Oracle forgalma és nyeresége a második negyedévben
A második negyedévben az értékesítési árbevétel 3 százalékkal 9,1 milliárd dollárra emelkedett. Ezen belül a szoftverlicenc-bevételek és felhőszolgáltatás-előfizetési díjbevételek 17 százalékkal 2,4 milliárd dollárra emelkedtek. A terméktámogatás díjbevétele 7 százalékkal 4,3 milliárd dollárra nőtt.
Az Oracle az előző pénzügyi év második negyedéve óta 13,5 milliárd dollár cash flow-ból 10,2 milliárd dollárt fordított közel 350 millió részvény visszavásárlására.
"A második negyedévben minden földrajzi régióban erőteljes növekedést értünk el, és kétszámjegyű százalékos mértékben emelkedtek új szoftverlicenc-eladásaink és felhőszolgáltatás-előfizetéseink" - mondta Mark Hudd, az Oracle elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Az Oracle fejlesztési központot hoz létre Magyarországon
- Robog az Oracle
- 120 millió dollárt fizet az SAP az Oracle-nek, hogy ne legyen büntetőper
- Lendületben az Oracle
- Beért a Sun felvásárlás: erős negyedévet zárt az Oracle
- Oracle: vége a válságnak
- Megújult az Oracle partnerprogramja
- Az Oracle többé már nem szoftvercég: befejeződött a Sun felvásárlása
- Az EU feltétel nélkül jóváhagyta az Oracle-Sun egyesülést
- Az EU figyelmezteti az Oracle-t a Sun felvásárlása miatt
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.