Az autóiparban erősít a Nokia
A Nokia Location & Commerce helymeghatározási szakértelmét kihasználva, számos piaci szereplő választotta a NAVTEQ térképeket újgenerációs információs és szórakoztató rendszereihez:
· az új Mercedes A-osztály navigációi NAVTEQ térképpel működnek majd;
· a Pioneer is a NAVTEQ térképet választotta utángyártott rendszereihez;
· a Volkswagen Csoport a NAVTEQ térképekkel erősíti új információs és szórakoztató rendszereit;
· a Hyundai információs és szórakoztató stratégiája is a NAVTEQ térképekre épül;
· a Garmin a Nokia’s Transit and Pedestrian Content megoldálst választotta az Urban Guidance szolgáltatás alapjául;
· a Volvo a Nokia Location Platform-ot használja teljes, globális térkép és helymeghatározó szolgáltatásához, melyet első adatkapcsolt navigációs rendszereiben alkalmaz.
A Nokia Location Platform (NLP) egyre nagyobb szerepet játszik az autóipari vállalatok és autógyártók jövőbeli terveiben. A közel 200 országot lefedő szolgáltatásával a Nokia Location Platform kiváló minőségű térképeket, helymeghatározást, útvonaltervezést és közlekedési információkat kínál, melyekkel partnerei nagyszerű helyalapú szolgáltatásokat kínálhatnak.
A NAVTEQ tapasztalatának köszönhetően a helyalapú tartalmak terén és a Nokia úttörő munkájának a mobil navigáció fejlesztésében, a Nokia Location & Commerce olyan erős és egyedülálló termékportfóliót fejlesztett ki, amely megfelel az autóipari partnerek elvárásainak.
Kapcsolódó cikkek
- Hangfelismerő technológia az iGO primo-ban
- Hétmilliárd eurót különítene el az EB a Galileo műholdas navigációs programra 2020-ig
- További régiókkal bővül az AppRadio és az iGO primo szolgáltatása
- Az iGO primo app már a Pioneer AppRadio-val is használható
- Új TomTom Start 60 modell extra nagy, 6”-os képernyővel
- Kína két navigációs műholdat lőtt fel egy rakétával
- E-útdíj elektronikus kapu vagy GPS megoldással
- Ingyenes, valós idejű forgalmi adatokkal egészült ki az iGO primo app
- E-útdíj: elektronikus kapu vagy GPS?
- Új navigációs technikával segítik az időseket a vezetésben
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nagy hatótáv, nagy lehetőségek
A GreenGo, Budapest máig egyetlen teljesen elektromos autómegosztója olyan, nagy hatótávú autókkal bővítette flottáját, amik még egy lépéssel közelebb visznek ahhoz, hogy búcsút mondhassunk a saját autónak.
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.
Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.
A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.