Schneider adatközpontot is fejleszt a Xerox
Hét évre szóló és 153 millió dollár értékű megállapodást írt alá a napokban a Xerox és a Schneider Electric. Ennek alapján a Xerox adatközponti és ügyfélszolgálati fejlesztéseket hajt végre a világ vezető energiamenedzsment specialistájának tartott vállalatánál.
Az Észak-Amerikára kiterjedő együttműködés keretében a Xerox olyan automatizálási folyamatokat és megoldásokat biztosít a Schneidernek, amelyek révén a cég az eddigieknél is rugalmasabban és hatékonyabban tud majd reagálni az energiapiacon tapasztalható változásokra. A fejlesztések érintik a vállalat adatközpontjának funkcióit, illetve az ügyfélszolgálat mobilabbá tételét, és ezzel együtt az információk feldolgozásának, és áramlásának felgyorsítását
Kapcsolódó cikkek
- Xerox DocuMate 4830 szkenner: Irodába, de egyedi igényekre
- Ismét Superbrands lett a Xerox
- „Felhő-céget” vett a Xerox
- Célba vették a kis irodákat a Xerox új fekete-fehér nyomtatói
- A Hitachi felhővé alakítja az adatközpontokat
- Átfogó szolgáltatási portfolió-fejlesztés a Xerox-nál
- Új generációs adatközpont optimalizálási megoldás az ABB-től
- Schneider Electric: fizikai IT infrastruktúra középvállalkozásoknak
- Magyarországon épül Európa legnagyobb adatátviteli informatikai központja
- StruxureWare Data Center Operation Suite 7.1: Rugalmas vállalati folyamatmenedzsment
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.