A kényelem és praktikum miatt szeretik az ügyfelek a taxis e-számlákat

forrás Prim Online, 2012. június 14. 09:04

A Rádió Tele 5 Taxi Holding Kft. március óta kínál lehetőséget az elektronikus számlázásra, amely a NetLock Kft. által biztosított rendszerre épül – a vállalati ügyfelek közül egyre többen ismerik fel a módszerben rejlő előnyöket.

A NetLock Kft. elektronikus számlázási megoldását választotta a Rádió Tele5 Taxi Holding Kft., amely az utóbbi években tudatosan építi be működésébe a legmodernebb és az ügyfelek igényeit a lehető legmagasabb színvonalon kiszolgáló technológiákat. Az elektronikus számlázás bevezetése a taxi társaság legfrissebb újítása. A vállalat többek között azért döntött a NetLock elektronikus számlázási megoldásának bevezetése mellett, mert így gyorsabb és pontosabb az elkészült bizonylatok érkeztetése. A rendszer az elektronikus számlák kiállítása mellett az e-számlák és a papíralapú számlák másodpéldányainak hiteles elektronikus megőrzéséről és archiválásáról is gondoskodik.

„Bár az idei évtől jogszabály teszi kötelezővé, hogy az elektronikus számla küldéséhez a számlabefogadó előzetes beleegyezése szükséges, a taxi társaság az előnyöket mérlegelve az e-számla bevezetése mellett döntött. Visszajelzéseik alapján jó döntés volt, hiszen már számláik 60 százalékát elektronikusan állítják ki, ami 11 ezernél is több elektronikus bizonylatot jelentett eddig” – foglalta össze a tapasztalatokat Espán Zsolt, a NetLock Kft. senior projektvezetője.

„A néhány hónapos működtetés alatt máris egyértelműen látható, hogy az ügyfelek pozitívan fogadták a lehetőséget. Visszajelzéseik alapján a számlák archiválásában, utólagos adminisztrációjában, visszakereshetőségében jelent leginkább előnyt az elektronikus módszer: az elveszített, összegyűrt, elhalványult papírlapok helyett sokkal kényelmesebb és praktikusabb az e-számlák alkalmazása. Örülünk annak is, hogy az elektronikus számla bevezetésével hozzájárulunk a környezetvédelemhez és a fenntarthatósághoz, mivel sokkal kevesebb papírt használunk ennek az új rendszernek a bevezetésével” – mondta Horváth Csaba, a Rádió Tele5 Taxi ügyvezető igazgatója.

A Rádió Tele5 Taxi az e-számla rendszer bevezetése mellett számos ponton törekszik működésének modernizálására. Másfél éve csatlakozott a Mobil fizetést kínáló szolgáltatók köréhez, elindította taxi rendelő okostelefon alkalmazását, valamint főként üzleti partnerek részére e-taxicsekkes fizetési lehetőséget is biztosít. Fejlesztéseinek elismerésére jó példa, hogy a vállalat webes és okostelefonra készült E-taxi alkalmazásával első helyezést ért el az Invitel InnoMax versenyén, a 20-69 fős vállalatok kategóriájában. A harmadízben meghirdetett pályázaton, melynek tavaly a NetLock Kft. is díjazottja volt, azt igyekeznek bemutatni, hogy a technikai fejlesztések, az infokommunikáció legjobb szolgáltatásai és alkalmazásai hogyan támogatják az előremutató gondolkodást, hogyan járulnak hozzá ahhoz, hogy a munkatársak ötleteik megvalósítására, érdemi munkájukra koncentrálhassanak. Az RT5 Taxi Holding Kft. júniusban elnyerte a Magyar Telekom által kiírt DELFIN díjat is (Díj egy ELkötelezett, Fenntartható, Innovatív Nemzedékért), a „megvalósult innováció a fenntarthatóság érdekében” kategóriában. Ezzel a díjjal elismerték a cég a CO2 lábnyomának csökkentésért tett törekvéseit.

 

Kulcsszavak: e-számlázás NetLock

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59