Kutatási tagozat alakult a Magyar Reklámszövetségben
Kutatási tagozatot alakított a Magyar Reklámszövetség négy tagszervezete: az AGB Nielsen, a GfK Hungária, az Ipsos és a Medián.
A kutatási tagozat célja, hogy népszerűsítse a minőségi piackutatás alapelveit, és a rendelkezésre álló szakmapolitikai eszközökkel érvényt szerezzen alkalmazásuknak a piackutatási iparág kutatói és megrendelői oldalán egyaránt.
A Tagozat alapítói valamennyien részt vettek abban a műhelymunkában, amelyben a Professzionális Piackutatók Társaságának (PPT) keretei között elkészült a piackutató szakmára kidolgozott ISO 2052 nemzetközi szabvány magyarországi honosítása és ehhez kapcsolódóan a „PPT minőség” elnevezésű szigorított szakmai kritériumrendszer.
A tanúsítványokat megszerző négy alapító ezzel harmonizálta tevékenységét a piackutatás egész folyamatára kiterjedően az ajánlattételtől kezdve a teljesítésig a P&P, a CATI, a CAPI, a CAWI módszerrel végzett közvélemény- és piackutatásokban, valamint a kvalitatív vizsgálatokban és a műszeres nézettségmérésben. E szabványok alapelveinek következetes érvényesítése egyaránt védi a piackutatási szolgáltatók és a felhasználói-megrendelői oldal érdekeit.
„Szövetségünk nyitott a változások iránt, különösen azokon a területeken, amelyekre eddig kevés figyelmet szenteltünk, és a piackutatás ezek közé tartozik. Bízom abban, hogy az MRSZ új tagozata hatékonyan szolgálja az alapítók minőségi piackutatás iránti elköteleződését” – mondta Mezriczky László, a Magyar Reklámszövetség elnöke.
A tagozat vezetője Vörös Csilla (AGB Nielsen)
Felmérések KATEGÓRIA TOVÁBBI PROGRAMJAI
A Schneider Electric újabb digitális átalakulást jósol
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és az automatizálás nemzetközi szakértője közzétette IoT 2020 című üzleti jelentését, amely 12 országban 3000 üzleti vezető részvételével készült felmérés eredményeit dolgozza fel.
A mobil a mindenünk! – ha az asszony is engedi
Nem tudnak annyi terméket piacra dobni a mobiltelefon gyártók, amennyit a magyarok ne vennének meg, havonta közel 190 000 készülék talál új gazdára a következő fél évben – derült ki a Media Markt és az NRC közös kutatásából. Öntudatosan választunk magunknak mobiltelefont, de a férfiak valamivel gyakrabban kapnak ehhez társuktól is instrukciókat.
A Cisco kutatása szerint ma még kiaknázatlan a digitalizációban rejlő üzleti lehetőségek 80 százaléka
Többet költünk online játékokra
A SuperData piackutató cég - a A PayPal megbízásából - 8 országban végzett felmérést az online játékok illetve az a elektronikus sport területén, s ennek során megállapította, hogy Magyarországon ezen iparág árbevétele meghaladja az 500,000 dolláros szintet és évente 14%-kal nő. A magyar rajongótábor jelenleg 223 ezer főre tehető, és várhatóan 2018-ig megduplázódik.
A televízió még mindig őrzi egyeduralmát a magyar nappalikban
Világszerte, így hazánkban is nőtt a televíziózással töltött idő – A Nielsen Közönségmérés adatai szerint a tavalyi évben a magyar népesség naponta átlagosan 5 órát töltött a tévékészülékek előtt.
GKI előrejelzés 2016-ra
A számszerűen hasonló idei előrejelzések ellenére a magyar gazdasági folyamatok jellemzésében továbbra is nagy a különbség. A kormányzat fenntartható növekedést, Ausztria belátható időn belüli utolérését vizionálja, a GKI viszont csak átmeneti részsikereket, folytatódó regionális leszakadást lát.
Huawei kutatás: legalább 13 megapixeles kamerával felszerelt okostelefonra vágyunk
Továbbra is az okostelefonok dominálják a hazai mobiltelefon piacot – már a magyarok 88 százalékának van ilyen típusú készüléke, sőt a 16-24 éves korosztály körében szinte mindenki okostelefont használ (96%) - derült ki abból a most publikált kutatásból, amelyet az Ipsos piac- és közvélemény-kutató cég a Huawei számára készített a hazai mobiltelefon használók és potenciális vásárlók körében. A felmérést a 16 és 50 év közötti 200 fős országos mintán végezték el online, 2016 januárjában.
Rengeteg a levélszemét Európában
Európában a kiskereskedők és az oktatási intézmények kommunikációs anyagainak háromnegyede felesleges levélszemétnek bizonyul a Ricoh Europe által megrendelt kutatás szerint.
Az öngondoskodásé a jövő a mezőgazdaságban is
Költségérzékeny a gazdatársadalom. Ahol lehet, takarékoskodnak: a vetőmagokon, a növényvédőszereken. Ennek aztán esetenként elszenvedik a negatív következményeit. Egy friss felmérés azt bizonyítja, hogy a mezőgazdasági biztosítások egyre inkább kikerülnek a megspórolandó tételek köréből. Így teret nyernek az új megoldások, mint az Agrisk.hu növénybiztosítási portál, ahol a kárszimulátor igazi segítséget jelent a gazdáknak a döntésben.
Gyorsabb a növekedés a digitális technológiát alkalmazó KKV-k esetében
A digitális technológiára építő kis-és középvállalkozások gyorsabb növekedést realizálnak, mint azok a vállalatok, amelyek nem alkalmazzák az új megoldásokat – derült ki az SAP megbízásából az IDC kutatócég által végzett felmérésből.
Legnépszerűbb programok
Szoftver híreink
Utazási konferencia az Angyalok városában
A dinamizmust tükrözte az idei utazási világkiállítás, az IPW2024, és ezt sugározza a helyszín is: Los Angeles, Kalifornia.
Letöltés varázsló
Letöltés varázsló
Megjelent a letöltés.com Letöltés Varázslója melynek segítségvel könnyen összeállíthat kedvenc programjaiból egy installáló programot, így pár kattintással telepítheti alap programjait a windowsra.
LETÖLTÉS BLOG
- BKK FUTÁR app Android, iOS és Windows Phone platformra is
- Górcső alatt a G Data mobil megoldása
- Egy program minden eszközre – Kaspersky Internet Security Multi-Device 2015
- Ubiquitous Player – A multifunkciós multimédiás
- Hogyan frissít böngészőt a magyar
- Web2-es böngésző - Flock 3
- iTunes klón vagy kihívó - DoubleTwist
- Megújult a Letöltés.com, már varázsolni is tud
- Instant útifilm képekből - TripWow
- Telepíthető műsorújság - zzEPG