Több mint ezerötszáz állásajánlat a 4. Virtuális Állásbörzén
Több mint harminc piacvezető cég, ezerötszázat meghaladó állásajánlatával március 20-22. között elérhető a Profession.hu Virtuális Állásbörzéje (www.virtualisallasborze.hu). Idén először az ajánlatok között regisztráció nélkül is lehet böngészni.
Az elmúlt években folyamatosan nőtt a virtuális állásbörze kiállítóinak és látogatóinak száma. A ma megnyíló börzén 33 kiállító több mint 1500 állásajánlata várja a pályakezdő informatikusokat, mérnököket, értékesítőket, pénzügyi végzettségű fiatalokat és tapasztalt szakembereket. Közép- vagy alapfokú végzettséggel rendelkezők egyaránt találhatnak képzettségüknek megfelelő munkát az ajánlatok között.
A kiállítók többsége nem meglepő módon az IT-szektorból érkezik, hiszen a mérnöki mellett az informatika változatlanul hiányszakma. Kiemelt támogatóként a Telenor számos előnyét látja annak, hogy ismét az online térben valósulhat meg egy esemény, mely révén a résztvevők időt és energiát takarítanak meg, mégis az állásbörze szinte teljes élményével és eredményeivel gazdagodhatnak. A résztvevők a Telenor mellett meglátogathatják a Nokia, a Graphisoft, az NNG és számtalan piacvezető vállalat standját a www.virtualisallasborze.hu oldalon.
A Nokia rendhagyó módon vesz részt a börzén: az eddigi “Business-to-Customer” irány helyett “Business-to-Business” irányban kommunikálnak majd a Virtuális Állásbörzén. Gyakorlati szempontból ez azt jelenti, hogy elsősorban nem álláskeresőkkel szeretnének a börzén kapcsolatba kerülni, hanem olyan cégek jelentkezését várják, akik jelenleg aktív toborzási tevékenységet folytatnak és a Nokia tervezett leépítésében érintett 2300 munkavállalója választ jelenthet igényeikre.
Kényelem, kötetlenség
Az érdeklődőket valósághű virtuális felület várja, ahol „barangolhatnak” a Virtuális Állásbörze standjai között, majd kattintással megjeleníthetik az adott céghez tartozó ajánlatokat, chaten keresztül élőben beszélhetnek a munkaadó képviselőjével s természetesen beadhatják az önéletrajzukat is.
Az oldal szolgáltatásai közé tartozik a 24 órás elérhetőség, így a napközben dolgozók számára is lehetőséget biztosít, hogy reggel vagy akár éjszaka szétnézzenek a meglevőnél kedvezőbb ajánlatok után kutatva. Emellett lehetőség nyílik karrier-tanácsadáson való részvételre, ahol minden érdeklődő személyre szabott válaszokat kap az állásportál szakértőitől.
A tavalyi adatok alapján várható, hogy idén is jelentős számú érdeklődő lesz a különféle, hiányszakmának számító mérnöki és informatikai területekről. Az előző évben a százezret is meghaladó látogatószámból 12 000 fő érkezett ezekről a szakterületekről, közülük 4 800-an regisztrálták is magukat az adatbázisba. Az idei évben a Profession.hu látogatottsági mutatói alapján további növekedés valószínűsíthető, hiszen februárban rekordot döntve hetvenezer fölé emelkedett a napi oldalletöltések száma.
Kapcsolódó cikkek
- Informatikai és műszaki végzettséggel lehet a legjobb fizetésekre számítani
- Tárt karokkal várják a mérnököket és informatikusokat a cégek
- Kapcsolatok nélkül a diploma sem ér sokat
- Gyakorlati tudással még értékesebb lenne a magyar diploma
- Virtuális állásbörze az ELTE-n
- Elindult a Profession Virtuális Állásbörze
- A szakmai közösségi háló egyre fontosabb az álláskeresésben
- Jelentős áttörést hozhat az agilis szoftverfejlesztés módszertan a munkaerőpiacon
- Álláskínálat már iPhone-on is
- Az informatikai, mérnöki világban több pénzre számíthatnak a nők
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.